جزئیات ویژه برنامه بارسلونا برای خداحافظی پیکه

باشگاه بارسلونا امشب و قبل از شروع بازی مقابل آلمریا برنامه ویژه ای را برای پیکه تدارک دیده و قرار است با او خداحافظی بزرگی داشته باشد.طبق ادعای موندپورتیوو، قبل از شروع بازی، بنر بسیار بزرگی نصب خواهد شد. در نیوکمپ نمایش داده شده و روی آن نوشته شده است.“Sempr3”.

به گزارش “ورش سه”، جرارد نیش میزنهمدافع بارسلونااو عصر پنجشنبه با انتشار ویدئویی از خود در توییتر اعلام کرد که از فوتبال حرفه ای خداحافظی می کند.

پیکه در این ویدئو با هواداران بارسا گفتگوی احساسی داشت و گفت“شما هواداران بارسا همه چیز را به من دادید و رویای کودکی ام را به واقعیت تبدیل کردید. اکنون زمان پایان دادن به این بخش از دوران حرفه ای من است. من همیشه گفته ام که بعد از بارسا برای هیچ تیمی بازی نخواهم کرد و خواهم کرد.” آخرین بازی من برای بارسا در نیوکمپ خواهد بود.”بهترین بازی پیکه سه شنبه شب مقابل اوساسونا خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1851959
14 نوامبر 1401 ساعت 2:30 ب.ظ
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شکایت Mondeportivo

جرارد پیکه امشب آخرین بازی خانگی خود را با پیراهن بارسلونا در نیوکمپ و مقابل آلمریا تجربه خواهد کرد. او دو روز پیش اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می کند.

جزئیات ویژه برنامه بارسلونا برای خداحافظی پیکه

علاوه بر این، بازیکنان بارسلونا برای گرم کردن از پیراهن هایی استفاده خواهند کرد که پشت آن نام پیکه نوشته شده است. Sempr3 نیز روی قفسه سینه قرار می گیرد. ویدیویی از مسابقات پیکه و لحظات خاطره انگیز او با پیراهن بارسا نیز منتشر خواهد شد. پیکه در پایان بازی در نیوکمپ افتخار خواهد کرد، اما مهمترین چیز این است که بارسا بتواند مقابل آلمریا پیروز شود تا آخرین بازی پیکه در نیوکمپ با خاطره ای خوب همراه شود. جالب اینجاست که هنوز تمامی بلیت های این دیدار فروخته نشده است. قیمت بلیط از 29 تا 160 یورو متغیر است.



مجله اخبار فوتبال خارجی