جزئیات پیشنهاد پرسپولیس و سپاهان در مورد آلومینیوم; ما دو بازیکن می دهیم، لیموچی را می گیریم



به گزارش خبرروزشی، در حالی که سران باشگاه پرسپولیس مذاکرات متعددی با مهدی لیموچی و ایجنت این بازیکن داشتند، چند روز پیش نیز با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه آلومینیوم اراک خواستار جذب وی شدند. باشگاه پرسپولیس در حال حاضر دو بازیکن در تیم آلومینیوم دارد و آماده است در ازای مهدی لیموچی این دو بازیکن را به این تیم منتقل کند.

احمد گهری و ابوالفضل سلیمانی دو بازیکن پرسپولیس هستند که به عنوان بازیکن قرضی به آلومینیوم منتقل شدند و اگر اراکیس لیموچی را به پرسپولیس بدهد، قرارداد قرضی گهری و سلیمانی نهایی می شود.

از سوی دیگر باشگاه سپاهان که مدت هاست به دنبال مهدی لیموچی بوده و روابط خوبی با ایجنت این بازیکن دارد، برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک نامه نوشت. عیسی مردادی، علی اصغر عربی و محمد علینژاد بازیکنانی هستند که باشگاه سپاهان حاضر است برای جذب لیموچی در اختیار آلومینیوم قرار دهد. سپاهان حاضر است در ازای لیموچی دو بازیکن از این فهرست سه نفره را به آلومینیوم منتقل کند.

بنابراین باید منتظر ماند تا ببینیم کدام یک از دو تیم بزرگ می توانند این بازیکن را جذب کنند. اگرچه خود لیموچی علاقه خود را به پرسپولیس علنی کرده است، اما به نظر می رسد با توجه به روابط خوب ایجنت این بازیکن با رهبری سپاهان، احتمال حضور او در اصفهان بیشتر است.

این بود که لیموچی چندی پیش در کازرون از علاقه اش به پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد پرسپولیسی پرافتخار است!



سرویس داخلی اخبار فوتبال