جشنواره استقلال برای قائدی و یزدانی (عکس)

همچنین ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی ها از دو بازیکن جدید تیمش استقبال ویژه ای کرد و با در آغوش گرفتن یزدانی و قیدی بازگشت آنها به استقلال را تبریک گفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

قیدی که تابستان گذشته راهی شباب الاهلی شده بود، فصل ناموفقی را در این تیم سپری کرد و با قراردادی قرضی به استقلال بازگشت تا بتواند دوباره در ترکیب آبی ها بدرخشد و یکی از اعضای تیم ملی در جام جهانی 2022 باشد. جام حذفی در قطر

هر دو بازیکن امروز در تمرین شبانه استقلال شرکت کردند که با استقبال ویژه هم تیمی های خود مواجه شدند. سایر بازیکنان با تشکیل تونل به استقبال یزدانی و قیدی رفتند که البته این احوالپرسی چندان دوستانه نبود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت یزدانی و قیدی بهترین خبر ممکن برای هواداران ساپینتو و استقلال است. سیاوش که به گفته بسیاری از کارشناسان فصل گذشته بهترین مدافع لیگ بود، نتوانست فصل را با آبی پوشان به پایان برساند و به خدمت سربازی رفت و در نهایت چند روز پیش با استفاده از قانون معافیت کفالت از خدمت معاف شد.

دو بازیکن تازه برگشته آبی ها با عبور از تونل ساخته شده، ضرباتی از هم تیمی های خود دریافت کردند تا این کار مرسوم در دنیای فوتبال برای یزدانی و قیدی نیز اجرا شود.


سرویس خبر شماره: 1838523
آگوست 24, 1401 @ 9:53 ب.ظ
4.2K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بازگشت دو مرد با لباس آبی در خانه

سیاوش یزدانی و مهدی قیدی در بازگشت به استقلال مورد استقبال هم تیمی های خود قرار گرفتند.