جشنواره موریس با آهنگ ایرانی (عکس)


سرویس خبر شماره: 2052330
12 جولای 1403 در 6:18 ب.ظ.
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نشانه های بازگشت یا جدایی؟

پس از مدت ها، خوزه مورایس با لبخندی بر لب و رفتاری آرام دیده شد.

جشنواره موریس با آهنگ ایرانی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خوزه مورایس با ابراز خشم و عصبانیت از اتفاقاتی که در این فصل برای او و تیمش رخ داد ایران را ترک کرد و به سران سپاهان اعلام کرد که دیگر تمایلی به ادامه همکاری و پیوستن به سومی ندارد. سال قرارداد.

با این حال سران باشگاه سپاهان و در راس آنها رئیس هیئت مدیره باشگاه بر ماندن مورائس تاکید داشتند و تا پایان هفته جاری تکلیف ماندن یا جدایی رسمی و قطعی موریس مشخص می شود. .

این در حالی است که مورایس که چند روز پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی به همراه همسرش به پرتغال سفر کرده بود و پس از آن با دستیاران ایرانی خود برای تعطیلات چند روزه به پرتغال سفر کرده بود، ساعتی پیش ویدئویی از خود در صفحه اینستاگرام خود در آنجا منتشر کرد. در این ویدیو که در جاده ای سرسبز گرفته شده و صدای یک خواننده ایرانی از سیستم صوتی خودرو به گوش می رسد، موریس آرام و خندان دیده می شود.

2049787

هنوز مشخص نیست انتشار این ویدیو چه معنایی دارد اما طی دو سه روز آینده سرنوشت سپاهان و سرمربی پرتغالی اش مشخص می شود.

سپاهان قرار است خیلی زود برای دیدار پلی آف لیگ برتر مقابل شباب الاهلی امارات با سرمربیگری پائولو سوسا که 25 مرداد در نقش جهان برگزار می شود، آماده شود. گلدن پوشان پس از این دیدار در صورت پیروزی باید به قطر سفر کند و 23 مرداد به مصاف الغرافه برود.

مجله اخبار فوتبال داخلی