جشن رسیدن به فینال؛ هواداران اینتراخت در زمین (تصویر)

هواداران آینتراخت فرانکفورت روی سکو رفتند تا صعود تیم محبوبشان به فینال لیگ اروپا را جشن بگیرند.

اما این پایان ماجرا نبود و آنها نمی‌توانستند از روی سکوی ورزشگاه با سرعتی که می‌توانستند به داخل زمین هجوم نبرند تا بعد از سوت پایان با بازیکنان تیم مورد علاقه‌شان جشن بگیرند. به فینال لیگ اروپا رسید.
اینتراخت اکنون در فینال لیگ اروپا در ورزشگاه سانچز پیزخوان در سویا اسپانیا به مصاف گلاسکو رنجرز خواهد رفت تا تکلیف قهرمانی در این مسابقات را پاک کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته آینتراخت فرانکفورت در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان وستهام بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-1 شکست دهد.
بدین ترتیب تیم آلمان به لطف پیروزی در این دیدار موفق شد با نتیجه 1-2 در مجموع با نتیجه 1-3 از سد این تیم عبور کند و به دیدار فینال راه یابد.
هواداران آینتراخت در این فصل رقابت های لیگ اروپا جنجال زیادی به پا کردند و با حرکات جالب و شگفت انگیز خود مورد توجه بسیاری قرار گرفتند و این اتفاق شب گذشته رخ داد.

آنها قبلاً در مرحله یک چهارم نهایی با 30 هزار نفر در بارسلونا به نیوکمپ رسیده بودند و با خرید بلیت برای هواداران این تیم، فراتر از ظرفیت اختصاص داده شده بودند و از تیم خود برای پیروزی مقابل بارسا حمایت کردند که عوارض زیادی دارد.
این وضعیت مدیران وستهم را بر آن داشت تا تکرار کنند که اجازه نمی دهند چنین اتفاقی در انگلیس تکرار شود و البته تنها 3500 هوادار آینتراخت در ورزشگاه انگلیس حضور داشتند اما شب گذشته فضایی باورنکردنی و سرشار از شور ایجاد کرد. آنها هیجان را جبران کردند.


سرویس خبر شماره: 1822906 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 09:22 |
555 |

0نظرات