جشن قهرمانی پرسپولیس در هالیوود! (تصویر)

کامبیز دیرباز ستاره سینما به زادگاهش قایم شهر ضربه زد و سپس وارد رختکن پرسپولیس شد تا چهره متفاوتی برای استوری اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس باشد. بهرنگ علوی بازیگر تلویزیون نیز به همراه مرتضی پورعلیگنجی روی صحنه رفت تا به شکلی خاص در جشن قهرمانی تیم محبوبش شرکت کند.

جشن قهرمانی پرسپولیس بازتاب جالبی در شبکه های اجتماعی داشت.

جشن قهرمانی پرسپولیس در هالیوود!  (تصویر)

تقریبا تمامی بازیکنان پرسپولیس نیز با انتشار پستی در اینستاگرام به این برد واکنش نشان دادند اما شاید پست سروش رفیعی و مرتضی پورعلیگنجی نکات جالب تری داشت.

شاید یکی از جالب ترین واکنش ها ویدئویی باشد که علیرضا بیرانوند با چند بازیکن پرسپولیس در کنار کامبیز دیرباز ضبط کرده است. در این مرحله از ویدیو، به نظر می رسد بیرانوند به دیگران گفته است که قصد سلفی گرفتن دارد، اما ناگهان مشخص می شود که در حال ضبط ویدیو است و با اشاره به یک عکس می گوید: «دیر شده، چشمانت را ببند». دیر وارد اجرا در شب های مافیا

مرتضی در حالی که جام را با یک دست گرفته بود از رقص یک دست و سروش رفیعی از زحمات تیم های سپاهان و استقلال صحبت کردند.

1877164

همچنین جایگاه ننکا مربی دروازه بان های برزیلی تیم پرسپولیس نیز از نکات جالب در جشن قهرمانی سرخ پوشان پایتخت بود که مدال قهرمانی خود را در این عکس گاز گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چند صد کیلومتری تهران، پرسپولیس پس از 30 هفته تلاش قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت تا هوادارانش از مردم عادی داخل ورزشگاه تا ستاره های سابق و البته هنرمندان در اینستاگرام کری بخوانند و ارسال کنند. جملات زیبای آنها برای کری به دوستانی که در پرسپولیس نیستند اهدا کنید.

پس از لحظاتی غافلگیری، کامبیز از خنده منفجر شد و دیگر بازیکنان پرسپولیس آهنگ معروف «قهرمان، قهرمان» را می خوانند.

رضا صادقی خواننده مشهور با انتشار عکسی از بازیکنان پرسپولیس در صفحه خود نوشت: وی همچنین این نتیجه را به اعضای تیم و یحیی گل محمدی تبریک گفت: این تیم همچنان قهرمان است.

1877159

احسان علیخانی مجری تلویزیون در استوری خود نوشت: ممنون که دل میلیون ها ایرانی را شاد کردی.» او که از مدت ها قبل به عنوان چهره پرسپولیس در تلویزیون به حساب می آمد، به ارتش سرخ هم خسته نباشید گفت که یک فصل تلاش کنید.

1877160

بهرنگ علوی در عکسی جالب در کنار کامبیز دیرباز نوشت: آن قهرمانی با داش کمبیس تبدیل به یک خاطره شده است. جالب اینجاست که او مدت ها پیش پیراهن دهه 1350 پرسپولیس را بر تن کرد و با این لباس نوستالژیک به ورزشگاه وطنی سفر کرد.

1877162
نکته جالب اینکه مهران غفوریان بازیگر طنز نیز در کنار حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس به تماشای مسابقات قهرمانی سره پوشان نشست و با انتشار دو سلفی در حالی که پیراهن قرمز بر تن داشت قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک گفت.

1877155
1877156


سرویس خبر شماره: 1938383
29 مه 1402 در 01:54
14.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مافیا ناگهان چشمانش را بست.