جشن معراج لهستانی؛ سجده شکر و حمایت لوا از اوکراین!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لهستان شب گذشته در دیداری حساس در مرحله پلی آف جام جهانی 2022 قطر مقابل سوئد شرکت کرد و موفق شد در این بازی با پیروزی 0-2 جواز حضور در قطر را به دست آورد.
یاران لواندوفسکی شب گذشته برای راهیابی به جام جهانی به مصاف سوئد رفتند که به لطف دو گل این بازیکن و زلینسکی به این هدف دست یافتند.
لهستان در طول مسابقه قدرت و تمرکز بیشتری نسبت به حریف خود نشان داد، اما دروازه بان سوئدی بارها مانع از گلزنی این تیم شد. وویچ شزنی نیز در چندین صحنه درخشان در دروازه لهستان ظاهر شد.
در حالی که نیمه دوم با تساوی بدون گل آغاز شد، لواندوفسکی موفق شد تیمش را پیش بیاندازد و پس از آن تیم سعی کرد از تنها گلی که به ثمر رسانده بود دفاع کند. در نهایت زلینسکی خیال هواداران لهستانی را راحت کرد و اختلاف را به دو گل رساند تا تیم کشورش در پاییز امسال در لیست کشورهای میهمان قطر قرار بگیرد.

لواندوفسکی بعد از بازی میکروفون خط میانی را در دست گرفت و از همه هوادارانی که برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمده بودند تشکر کرد. چند ثانیه بعد تعظیم کرد و به نشانه احترام چمن ورزشگاه را بوسید.
کاپیتان لهستانی همچنین بازوبند کاپیتانی به رنگ پرچم اوکراین را به یاد قربانیان جنگ و همچنین وضعیت اسفناک آوارگان به بازو بست. این اولین بار نیست که لوا از مردم اوکراین حمایت می کند و در یک ماه گذشته بارها با آنها ابراز همدردی کرده است.

روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان، آماده بازی با این تیم در جام جهانی 2022 قطر است.


سرویس خبر شماره: 1817302 |
10 فروردين 1401 ساعت 11:46 |
18,339 امتیاز خبر|

1نظرات