جشن پرآشوب: 19 هوادار ترک دستگیر شدند


سرویس خبر شماره: 2052557
13 جولای 1403 در 7:25 ب.ظ.
823

2نقطه نظر

پلیس محلی 19 هوادار تیم ملی ترکیه را پس از بازی با اتریش دستگیر کرد.

جشن پرآشوب: 19 هوادار ترک دستگیر شدند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پی هجوم هزاران هوادار ترکیه ای به خیابان ها برای جشن صعود تیمشان به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، 19 نفر دستگیر شدند!

پلیس مجبور شد برای جلوگیری از حملات خود از نارنجک های دودزا استفاده کند و یک افسر پلیس در گلزنکارشان زخمی شد.

بیش از 3000 نفر در این جشن خیابانی شرکت کردند و برخی از تندروها با پلیس ضد شورش درگیر شدند و کپسول های آتش نشانی خود را خالی کردند.

2050169

تیم فرومایر، رئیس پلیس محلی گفت که جمعیت باعث هرج و مرج در شهر شد زیرا هواداران ساعت ها بوق می زدند و پرچم ها را تکان می دادند.

او گفت: حوادث مختلفی به پلیس گزارش شد که در آن رانندگان با سرعت بیش از حد مجاز رانندگی می کردند و یا از وسایل نقلیه شخصی به روش های غیرعادی در این جشن استفاده می کردند.

2050170

پلیس در بیانیه ای رسمی تایید کرد که 19 نفر بر این اساس دستگیر شده اند. بسیاری از هوادارانی که به آنها هشدار داده شده بود که محل مسابقه را ترک کنند نیز از دستگیری خودداری کردند.

در برلین، پلیس مجبور شد گروه هایی از هواداران ترک را که با مواد محترقه در حال مهمانی بودند، متفرق کند. در پی این اتفاقات، همزمان با دیدار ترکیه و هلند در شامگاه شنبه، عملیات امنیتی گسترده ای توسط پلیس برلین برای جلوگیری از اغتشاشات احتمالی برنامه ریزی شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی