جشن پر جنب و جوش بچه های سپاهان (عکس)

البته برای گیمرها سوال همیشه متفاوت است. آنها افراطی و جوان و شلوغ هستند و از هر فرصتی برای ابراز شادی و گریه خود استفاده می کنند. این عکس را به عنوان قهرمان فوتبال ایران در سال 1401 لایک کنید. تصویری که امید نورافکن در حافظه گوشی خود ذخیره کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1895249
21 مارس 1401 در 01:45
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

یک محیط زیبا که مورایس از آن اجتناب می کند!

سپاهان یکی از معتبرترین باشگاه های فوتبال ایران است که پس از دو سال حضور در محرم نویدکیا تصمیم گرفت با یک مربی خارجی با تجربه به همکاری ادامه دهد و به همین دلیل خوزه مورایس پس از سابقه طولانی حضور در کشورهایی مانند عربستان سعودی، کره جنوبی. و… که به عنوان سرمربی انتخاب کرد; مرعیسی که شروع بسیار سختی در فوتبال ایران داشت اما در نهایت کاری را که باید برای تیمش انجام می داد انجام داد.

1831311

این عکس لحظه خوش بازیکنانی را نشان می دهد که بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی تیم خود امیدوارند؛ البته برخلاف خود خوزه مورایس که خوشحالی حتی با پیروزی مقابل پرسپولیس را چندان مطلوب نمی داند و آن را یک بازی معمولی می داند و پرونده اش بسته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر پیش می آید که رختکن تیم میهمان در ورزشگاه آزادی جشن و دعوا کند به خصوص در دو بازی پرسپولیس و استقلال، اما این اتفاق در بازی حساس این هفته لیگ پرسپولیس و سپاهان رخ داد.

سپاهان در مصاف با استقلال و پرسپولیس ده امتیاز گرفت و در آزادی لس روژ و بلو را شکست داد.

جشن پر جنب و جوش بچه های سپاهان (عکس)