جشن کولینشیت لک در آغوش مرگ (عکس)


سرویس خبر شماره: 1822884 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 19:47 |
11,545 |

5نظرات

با بهترین رویداد ممکن برگردید؛

پرسپولیس در 5 بازی آینده به ترتیب به مصاف ذوب آهن، سپاهان، تراکتورسازی، شهرخودرو و فجرسپاسی می رود و برای مدعی قهرمانی باید در تمامی این دیدارها پیروز شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در این بازی البته لک یک کارت زرد هم گرفت که سه کارت برایش به همراه داشت و در آستانه محرومیت بود اما جالب اینجاست که او قبلا چنین شرایطی را تجربه کرده بود. زمانی که بوژیدار رادوویویوی فصل گذشته اردوی سرخپوشان را به مقصد کرواسی ترک کرد، لک در آستانه تعلیق بود، اما اولین دروازه بان سرخپوشان هیچ اخطاری دریافت نکرد تا اینکه رادو برای انجام موفقیت آمیز ماموریت بازگشت.

شب گذشته حامد لک به ترکیب برگشت و موفق شد ورق را پاک کند.

بعد از بازی اتفاق جالبی افتاد. در جایی که حامد لک سجده شکر را با ملحفه سفید به جا آورد و در راز و نیاز بود، پس از آن که قصد خروج از زمین را داشت با داوود فنایی روبرو شد که به سمت او می دوید. سرمربی دروازه بان های پرسپولیس لک را در آغوش گرفت و از او بابت کلین شیت تمجید کرد تا شایعات پیرامون این دو در وسط ورزشگاه آزادی تکذیب شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حامد لک که پس از بازی شهرآورد هرگز برای پرسپولیس بازی رسمی انجام نداد، شب گذشته با کنار گذاشتن یحیی گل محمدی از تمرینات برای مدت نسبتاً طولانی به مدافع سرخپوشان شد اما با موفقیت به این تیم بازگشت. عملکرد خوبی داشته باشد.

محرومیت انضباطی لک اما به پایان رسید و در اولین بازی پس از شکست تلخ مقابل آلومینیوم اراک به دروازه پرسپولیس رسید و در روز دو بار باز شدن دروازه پیکان حامد لک توانست دروازه سرخپوشان را حفظ کند.

پس از آن بود که خط حمله پیکان نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند اما سه محدودیت حامد لک باعث شد تا او بازگشت مطمئنی به پرسپولیس داشته باشد.