جشن گرفتن پیام مورد نیاز بعد از بازی 100 (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرقلانوی پس از کسب مقام دوم با ذوب آهن در لیگ هفدهم به سپاهان پیوست که فصل را با رتبه چهاردهم پایین به پایان رساند. اولین قدم این مربی برای بازسازی سپاهان که پس از قهرمانی در لیگ چهاردهم چندین فصل سخت را با حسین فرکی، عبدالله ویسی، کرانچار و ابراهیم زاده پشت سر گذاشته بود، جذب پیام بود.
او که قبلا در پیکان نیاز داشت، با فرصتی که مجید جلالی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به او داد، شروع به درخشش کرد و سپاهان همان جایی بود که انتظار داشت. بنابراین وقتی با پیشنهاد امیر قلعه نویی و سپاهان مواجه شد، بلافاصله به این فرصت پاسخ مثبت داد.
با این حال حتی خود نیازمند هم تصور نمی کرد که شرایط برای او در سپاهان تا این حد ایده آل باشد. او در لیگ های هجدهم، نوزدهم و بیستم حامی بی بدیل و همیشه طلایی در قفس تور و قبل از انتقال به فوتبال پرتغال بود که می توانست بعد از پایان لیگ نوزدهم اتفاق بیفتد اما به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد. وی علاوه بر حضور در تمامی دیدارهای جام حذفی و حذفی لیگ، به میدان رفت، رکورد بیشترین دقایق بدون گلزنی را نیز از حسین حسینی، دروازه بان استقلال در لیگ نوزدهم ربود.

1790603


سرویس خبر شماره: 1864249
21 ژانویه 1401 در 09:29 ب.ظ
428

0نقطه نظر

احاطه شده توسط هم تیمی ها و رقبا؛

البته تعداد بازی های او با سپاهان (در لیگ و جام حذفی) پیش از این از 100 بازی گذشته بود، اما مسئولان سپاهان قبل از شروع جام حذفی مراسمی را به مناسبت صدمین بازی این دروازه بان در لیگ برتر برگزار کردند. . که مقابل مس کرمان بود. آنها در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امسال یک بازی پلی آف مقابل سایپا ترتیب داده بودند تا از عملکرد درخشان او در چند سال گذشته تشکر کنند.
او در پایان هفته دوم رقابت های لیگ بیست و دوم پس از یک سال دوری از فوتبال ایران به سپاهان بازگشت. او البته با قراردادی قرضی از پورتیموننسه به سپاهان بازگشت و باید دید در پایان فصل چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیام هاسیم در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ بیست و دوم، صدمین بازی خود را با پیراهن سپاهان انجام داد.

پیام تبریک از نیازمندان بعد از مسابقه 100 (تصویر)