جعفری: فوتبال و سپاهان ما را تنبیه کردند


سرویس خبر شماره: 1921325
27 آوریل 1402 ساعت 09:45
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اینجا برای من فرق می کند.

جعفری در پاسخ به این سوال که آیا صحبت های محمد ربیعی سرمربی مس در برخی از مقاطع فصل مبنی بر جدایی تاثیری در نتایج و از دست دادن امتیاز این تیم داشته است؟ باید در این مورد با آقای ربیعی صحبت کنید اما هر بازی با تمرکز کامل وارد زمین می شویم. ما تیم خیلی خوبی داریم، حالا امروز این اتفاق افتاد و دو گل زدیم، اما گلزنی تیم ما سخت است.”
وی در پایان درباره عملکرد دفاعی خوب مس که مقابل سپاهان نتیجه نداد، گفت: بیشتر فوتبالی است و نتیجه نداد. امیدوارم بتوانیم در آینده به عقب برسیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است عدم استفاده از موقعیت های گلزنی باعث باخت دو بر صفر تیمش به عنوان جهان مقابل سپاهان شد.

جعفری: فوتبال و سپاهان ما را تنبیه کردند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان پس از باخت 2 بر صفر تیمش مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در اخبار این ورزشگاه گفت: همیشه جلوی فوتبال سخت است. سپاهان در این فضا. آنها تیم خوبی دارند، البته ما هم فوتبال خوبی بازی کردیم و موقعیت هایی داشتیم که نمی توانستیم از دست بدهیم. در هر صورت، فوتبال است و اگر از آن استفاده نکنی، تیم حریف از فرصت‌های خود استفاده می‌کند و تو را تنبیه می‌کند.»
از جعفری که در آکادمی سپاهان بزرگ شده است درباره حضور هواداران پرسیده شد و او در پاسخ به این سوال گفت: اینجا برای من فرق می کند. من از نوجوانی در این تیم بودم. سپاهان در قلب من است. جدا از بازی هایی که با تیم مان مقابل سپاهان داریم، خیلی دوست دارم نتیجه بگیرم، چون از ته دل عاشق این باشگاه هستم و در همه رده هایش قهرمانی دارم.
مدافع راست مس رفسنجان درباره اعتراض خود و هم تیمی هایش به تصمیم داور به طور غیرمستقیم با اشاره به اتفاقات بازی پرسپولیس گفت: ما یکی از تیم هایی هستیم که امسال بیشتر تحت تاثیر داوری قرار گرفتیم و اشتباهات وحشتناکی برای ما رخ داده است. . اسم نمی برم اما دو بازی پیش بازیکن ما اخراج شد و توپ را از بیرون محوطه جریمه آوردند و پنالتی گرفتند. یا بازی های دیگر در یک بازی دو پنالتی برای ما گرفته نشده است. یک تیم تا کجا می تواند با داوری مبارزه کند و از نظر تاکتیکی آماده شود؟ امسال خیلی تحت تاثیر داوری قرار گرفتیم. حداقل باید 6.7 امتیاز بالاتر می رفتیم. ما برای آینده امیدواریم و می جنگیم.

1852881