جعفری: مطهری گفت تو این شبکه گل میزنی

زننده گل اول نساجی مقابل تراکتور می گوید حمید مطهری روز قبل از بازی به او گفته بود اگر شوت بزنی در تراکتور را باز می کنم.

جعفری: مطهری گفت تو این شبکه گل میزنی

جعفری درباره رتبه نساجی در جدول گفت: فقط در چند بازی از جمله بازی با تیم های صنعت نفت و ملوان در خانه امتیاز کم کردیم.
من برای هر دو تیم احترام خاصی قائل هستم اما به هر حال بازی های راحت تری نسبت به تراکتورسازی و فولادی بود که در ورزشگاه شهید وطنی از نساجی شکست خوردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر، نساجی مازندران با دو گل تراکتور را شکست داد و با دست خالی راهی تبریز کرد. شاگردان حمید مطهری با این برتری 20 امتیازی شدند و در رده پنجم جدول قرار گرفتند.

نساجی رضا جعفری هافبک که اولین گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند در خصوص اتفاقات این دیدار و امتیاز خود به خبرنگار ما گفت: هر دو تیم به صورت فیزیکی و تقریباً مساوی بازی کردند، خدا را شکر توانستیم با سه امتیاز زمین را ترک کنیم. باعث خوشحالی هواداران شود، زیرا روند نتیجه گیری تیم در هفته های اخیر چندان خوب نبوده است. امیدوارم با ثبات در بازی و نتایج، شخصیتی در خور نام بزرگ نساجی به تیم بدهم.


سرویس خبر شماره: 1862276
ژانویه 11, 1401 در 11:45
114

0نقطه نظر

حداقل یک امتیاز پرسپولیس را می خواهیم

وی درباره گلزنی ادامه داد: خوشحالم که پاهایم را برای گل باز کردم، گلی که زدم حاصل تلاش همه بازیکنان بود. جو تیم ما طوری است که هر بازیکن یک گل می زند، همه بازیکنان خوشحال هستند. روز قبل از بازی حمید خان از فیلم آنالیز گفت می توانم در تراکتور را با نیم فاصله و کشیدن باز کنم و همین اتفاق افتاد. آقای مطهری هم بعد از زدن گل گفت دیدی گفتم از آن کانال شوت بزنی! خدا را شکر می کنم و امیدوارم تعداد مربیانی مثل حمید خان در فوتبال ایران بیشتر شود و شاهد پیشرفت بازیکنان و فوتبال خود باشیم.

1786878

وی در پایان درباره بازی هفته آینده نساجی مقابل پرسپولیس افزود: بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به هر تیمی انگیزه می دهد. قرمزهای پایتخت تیم با شخصیتی هستند و سرمربی بسیار خوبی هم دارند اما نساجی تیمی به هم چسبیده نیست و با ارائه فوتبال معقول حداقل یک امتیاز از پرسپولیس می گیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک نساجی درباره حملات 20 دقیقه ابتدایی تراکتورسازی گفت: همانطور که گفتم بازی مساوی بود و هر دو تیم هر لحظه می توانستند گل بزنند، تراکتور تیم بهتری بود در 20 دقیقه اول و حملات خطرناک تری انجام داد اما خدا را شکر که توانستیم دو گل به موقع به ثمر برسانیم، جریان و در نهایت نتیجه بازی از آن ما خواهد بود. بالاخره فوتبال است. تیمی که بهترین استفاده را از فرصت های خود ببرد برنده خواهد شد.