جلالی: با دفاع خوب نمی توان جام گرفت


سرویس خبر شماره: 1998650
10 فوریه 1402 در 23:24 |
20.2K |

14نقطه نظر

بازی با سوریه سخت است، اما ما به بازیکنان امیدواریم

جلالی می گوید برای قهرمانی در جام حذفی باید خوب حمله کرد و خط حمله ایران می تواند کمبودها را جبران کند.

جلالی: با دفاع خوب نمی توان جام گرفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجید جلالی رئیس توسعه و توسعه فوتبال گفت: شاگردان یورگن کلینزمن پس از بازی عربستان و کره جنوبی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا راه یافتند، شاید 30 سال پیش می گفتند. اینکه اگر می‌خواهی جام ببری، باید خوب دفاع کنی، اما دیگر اینطور نیست و برای موفقیت در فوتبال و کسب جام، باید خوب حمله کنی. اگر به تمام لیگ های دنیا نگاه کنید، می بینید که تیم هایی که به بهترین ها حمله می کنند قهرمان می شوند.

او گفت: سبکی که عربستان می خواست بازی کند به سلیقه مانچینی است و ایتالیا را هم همینطور قهرمان اروپا کرد. این سبک ها با توانایی های عربستان همخوانی نداشتند و دیدید که آنها در نیمه دوم به خصوص در 20 دقیقه آخر چگونه دفاع کردند که در هر لحظه شکننده به نظر می رسیدند و در نهایت شکست خوردند.

وی درباره شرایط تیم ملی ایران در جام ملت ها گفت: بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. امروز که ایران را تمرین می کردم دیدم آنها بسیار با انگیزه و خوب هستند و من به آنها امید زیادی دارم.

مدیر توسعه و توسعه فوتبال کشور درباره دیدار فردا مقابل سوریه گفت: سوریه تیم بسیار فیزیکی است و بچه ها باید با صبر و حوصله زیادی بازی کنند. بازی سختی است اما ما به بازیکنان ایرانی امید زیادی داریم. آنها تاکنون هر 3 بازی را برده اند. انرژی در تیم تقسیم شده است اما با توجه به مصدومیت های دفاعی می توانیم کمی نگران و نگران باشیم. با این حال، سرویس حمله می تواند این نقص را جبران کند.

جلالی درباره شانس قهرمانی ایران گفت: می توانیم به فینال برسیم و انشاالله قهرمان شویم.

مجله اخبار فوتبال داخلی