جلالی: ما مستحق صعود از گروه بودیم

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی کشورمان نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و راهبردی جدید است. به هر حال تیم ایران در این مدت یکی از تیم های قدیمی جام بود و به نظرم باید برنامه جدیدی برای فوتبال ملی داشته باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این کارشناس فوتبال درباره اینکه چرا تیم ملی ایران هرگز موفق نمی شود از مرحله گروهی خارج شود، تصریح کرد: کیفیت فوتبال ما کم کم به سطحی می رسد که بتوانیم از گروه به جام جهانی صعود کنیم. شاید در این برش به آن موضوع خیلی نزدیک بودیم. به نظر من اگر از جهات دیگر عادی بودیم، کاملا شایسته قدم بعدی بودیم. به هر حال همه می دانیم که شرایط تیم ایران اصلا عادی نبود.

وی در خصوص دیدار با ولز ادامه داد: دومین بازی ما فوتبال ایران بود که به این معنا بود که یک نمایش هجومی توام با اراده و خلاقیت فردی در زمین انجام شد. فکر می کنم در بازی سوم مقابل آمریکا بار دیگر تحت تاثیر تاکتیک مورد علاقه کی روش قرار گرفتیم و نتوانستیم تیم جسوری باشیم.

جلالی درباره برخی انتقادات به میزبانی قطری ها نیز گفت: قطر برای میزبانی این مسابقات اقدامات زیادی انجام داده بود و از ابتدای جام حذفی تا کنون تمام تلاش خود را برای برگزاری خوب مسابقات انجام داده است. با این حال، با وجود میزبانی گران ترین جام جهانی تاریخ، او نتوانست شهرت خوبی برای خود بخرد.

مجید جلالی با اشاره به سه عملکرد متفاوت شاگردان کی روش در جام جهانی، احساس کرد که تیم ملی ایران شایسته خروج از گروه است.

جلالی: ما مستحق صعود از گروه بودیم

مجید جلالی مربی و کارشناس فوتبال در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در این جام جهانی سه بازی انجام داده ایم. در بازی با انگلیس تیم ما صفر بود، در بازی با ولز ما 100 بودیم، اما در بازی با آمریکا نه صفر بودیم و نه 100. چیزی نزدیک به میانگین بودیم. دلیل اینکه بچه ها از بازی با ولز از صفر به 100 رسیدند این بود که از نظر روحی و روانی خوب ریکاوری کرده بودند و از نظر فنی بازیکنان ایران خودشان فوتبال بازی می کردند و کاری به مطلوب نداشتند. فوتبال.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران با کسب سه نتیجه غیرمنتظره در این جام جهانی با قطر خداحافظی کرد. شکست سنگین مقابل انگلیس، پیروزی دراماتیک مقابل ولز و در نهایت ناکامی مقابل آمریکا.

سرمربی سابق تیم های فوتبال ایران اضافه کرد: در آن زمان بود که مسئولان قطری سعی کردند بهترین ها را در همه ابعاد از امکانات و تجهیزات گرفته تا وضعیت ورزشگاه ها و تجهیزات ارائه کنند و موفق هم شدند اما یکسری کارها را انجام دادند. که متاسفانه برگزاری این جام جهانی باعث شهرت آنها نشده است.


سرویس خبر شماره: 1856567
9 آذر 1401 ساعت 17:39 |
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما باید یک برنامه جدید داشته باشیم

وی ادامه داد: در این دیدار از دقیقه اول تا 90 دقیقه مهاجم بودیم در حالی که در 10 سال حضورش در فوتبال ایران چنین تاکتیکی را از او ندیده بودیم. به همین دلیل فکر می کنم بین بازی با انگلیس و بازی با ولز، کارلوس کی روش فقط روی ذهن و روان بچه ها کار کرد و راه بازی را بین دستانشان گذاشت.

جلالی افزود: ما خیلی با دقت کار کردیم. این در حالی بود که حتی از نظر بدنی هم شرایط ما نسبت به آمریکا بهتر بود و اگر دقت کنید به همین دلیل در 10 دقیقه آخر بازی مالکیت توپ بهتری داشتیم. در کل نمی توانم بگویم آمریکا بهتر از ما بود، اما ما هم تیم بهتری از آنها نبودیم. هر دو تیم با احتیاط کار کردند، اما آمریکایی ها کمی باهوش تر بودند.