جلال و موریس، یک روح در دو بدن


سرویس خبر شماره: 2018592
13 مه 1403 در 9:05 ق.ظ.
1.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

جلال امیدیان عضو جدید تیم سپاهان شد.

جلال و موریس، یک روح در دو بدن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگر این مربی اصفهانی فعال در تیم های مختلف فوتبال ایران را دنبال کرده باشید، از حضور او در سپاهان تعجب نخواهید کرد. جلال امیدیان به عنوان دستیار امیر قلانوی در ذوب آهن شروع به کار کرد و با سرمربی فعلی تیم ملی به سپاهان سپس گلغر رفت و در نهایت سه سال با مجتبی حسینی به عنوان دستیار اول کار کرد و حالا دوباره از آلومینیوم جدا شده است. . اصفهان برگشت.

حضور امیدیان در سپاهان مصادف شد با نتایج نسبتا خوب تیم موریس در دیدارهای اخیر و مشخص است که او که فردی کاملا آرام و با احتیاط است و دوست ندارد از او نام برده شود، زیر نظر مورائیس به خوبی کارش را انجام می دهد. ‘نظارت بر. حتی در اینجا و در عکس جالبی که در این دیدار گرفته شده، جلال همان چیزی را نشان می دهد که خوزه مورائیس به سمت بازیکنان سپاهان می کشد. احتمالا این سپاهان بود که در پشت دفاع طاق به دنبال توپ ها بود تا دروازه پرسپولیس را باز کند.

هر چند سپاهان در بازی دیشب به پرسپولیس نرسید اما زندگی برای شاگردان مورائیس و دستیارانش ادامه دارد و آنها تمام تلاش خود را برای قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی در لیگ سوم به کار می گیرند.آن هم در شرایطی که یک تیم نابسامان دیگر به نام تراکتور می خواهد با تنظیم شرایطش همان ماموریت سپاهان را انجام دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی