جمشیدیان: ایران مقابل اروگوئه خوب بود

سرمربی فوتبال درباره ضعف تیم ملی توضیح داد: احساس می کنم تغییرات زیادی در سمت چپ خط دفاعی وجود دارد. حاج صفی، جلالی و نورافکن در این پست بازی کردند و در خط هافبک کمی مشکل داریم و این دو امتیاز می تواند دغدغه کی روش باشد. امیدوارم تا زمان بازی این مشکل حل شود. و اینکه تیم های آقای کی روش تا زمانی که نتیجه بازی 0-0 باشد همیشه تیم موفقی هستند و حتی می توانند گل بزنند و بازی 1-0 تمام شود اما وقتی تیم ملی زودتر از موعد گل می زند کار سختی است. رسیدن ما هنوز با این دو مورد مشکل داریم

جمشیدیان در پایان درباره سخت ترین حریف ایران در جام جهانی افزود: قطعا انگلیس سخت ترین حریف ماست. درست است که عملکرد سه تیم خوب نیست، اما نمی توان این دیدارها را با جام جهانی مقایسه کرد. بهترین فوتبالیست های جهان در انگلیس بازی می کنند و انگلیس سخت ترین و مهم ترین رقابت ماست.



مجله اخبار فوتبال داخلی احمد جمشیدیان معتقد است تیم ملی زیر نظر کی روش تا زمانی که گل نخورده در شرایط خوبی قرار دارد و باید روی این ضعف کار کرد.

جمشیدیان: ایران مقابل اروگوئه خوب بود

وی درباره دیدار فردای تیم ملی با سنگال ادامه داد: سنگال تیم آفریقایی خوبی است و بازیکنان لیگ برتری انگلیس و فرانسه را در اختیار دارد. درست است که نمی توانیم این تیم را با هم تیمی های خود از ولز، آمریکا و انگلیس مقایسه کنیم، اما سنگال جزو تیم های خوب رنکینگ فیفا است و بازی ارزشمندی مقابل آنها داریم. ما به این بازی های سنگین نیاز داریم تا یک اتفاق بزرگ رقم بخورد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اینکه عملکرد تیم ملی در بازی با اروگوئه امیدوارکننده بود یا خیر، اظهار داشت: حضور کارلوس کی روش اگر حاشیه داشته باشد این امتیاز را دارد که با او کار کرده است. این افراد به مدت هشت سال و نیازی به تغییرات اساسی در تیم ملی نداریم و بازیکنان و مربی همدیگر را می شناسند. از همان بازی اول تیم ملی از نظر کیفی بالا رفت و نیمکت لرزان تیم ملی با آمدن کی روش شرایط خوبی پیدا کرد. البته همچنان حواشی وجود دارد و تیم ملی به آرامش بیشتری نیاز دارد. کی روش نه به خاطر نتیجه بلکه به خاطر کیفیت خوبی که تیم ملی مقابل اروگوئه داشت، شخصیت خود را به تیم ملی القا کرد که با همه بازیکنان حاضر شد.


سرویس خبر شماره: 1845376
4 اردیبهشت 1401 ساعت 21:12 |
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با کی روش شرایط بهتری داریم.