جمع بندی جمعه: تصمیمات آکادمی، دروازه بان مرتبط، میکل مرینو

صبح همگی بخیر.

خبری از یورو 2024 نیست که بخواهیم درباره آن بنویسیم و از نظر اخبار مهم آرسنال خیلی کم پیش می رود، اما بیایید ببینیم که چه تکه هایی را می توانیم کشف کنیم.

گزارش شده است که دکلان رایس در آستانه بازی یک‌هشتم نهایی انگلیس مقابل اسلواکی در روز یکشنبه با گروه اصلی تمرین نمی‌کرد، اما ظاهراً برای مدیریت حجم کاری خود روی یک برنامه انفرادی کار می‌کرد. باید دید انگلیس تا کجا در این تورنمنت پیش می رود، اما وقتی به پایان رسید، امیدوارم روی فناوری جدیدی سرمایه گذاری کرده باشیم که به او و بوکایو ساکا این امکان را می دهد که تنها در 2 هفته 6 هفته تعطیلات داشته باشند. مانند تعطیلات مایکروویو، یا چیزی دیگر.

کار پیش فصل برای برخی از بازیکنان از قبل آغاز شده است، بن وایت، ریس نلسون، فابیو ویرا، ادی نتیا، ژورین تیمبر و امیل اسمیت روو توسط میکل آرتتا به ماربلا احضار شده‌اند. بازیکنان دیگری از جمله مارتین اودگارد قرار است طی چند روز آینده به این تیم ملحق شوند و آماده سازی برای فصل آینده در حال انجام است.

صحبت از اسمیت رو، بازیکنی که در Arsecast جدید کمی درباره آن صحبت می کنیم (اکنون در همه مکان های معمول پادکست و غیره موجود است)، Sky Sports او را با انتقال به فولام و کریستال پالاس مرتبط می کند. من بارها در مورد اینکه چقدر او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم یاد کرده ام، اما فکر نمی کنم بتوانیم واقعیت وضعیت او را نادیده بگیریم. او می تواند در آرسنال بماند، اما چقدر بازی خواهد کرد؟ نوعی بحران آسیب دیدگی، نه زیاد – همانطور که فصل گذشته نشان داد.

فکر می‌کنم هم او، هم ادی و هم نلسون، باید در مورد آینده و حرفه‌شان تصمیم بگیرند. همان‌قدر که هواداران آنها را «خرج‌انگیز» می‌دانستند، و همان‌قدر که آرسنال ممکن است به آن‌ها به‌عنوان فروش سود خالص در دوران PSR نگاه کند، زیرا آنها فارغ‌التحصیل آکادمی هستند، هر یک از آنها باید به طور جدی در نظر بگیرند که چه چیزی برایشان بهتر است. آرسنال در حال حاضر مکانی عالی برای بودن است، به خصوص اگر یک گونر بزرگ شده باشید. یک مدیر عالی، بازیکنان درخشان، جو فوق‌العاده و ارتباط با هواداران، و همچنین پول خوب، اما فوتبالیست‌ها باید بازی کنند، نه اینکه دور هم بنشینند و از محیط لذت ببرند، مثل یک اسپا یا نمایشگاه. من واقعاً مجذوب این هستم که ببینم چه اتفاقی برای این بچه‌ها می‌افتد، و من واقعاً می‌خواهم که آنها – اگر ترک کنند – به کار خود ادامه دهند و عملکرد خوبی داشته باشند، بنابراین بیایید ببینیم در طول تابستان چگونه پیش می‌رود.

من دیدم که ما به یک دروازه بان به نام خوان گارسیا که در حال حاضر برای اسپانیول بازی می کند، مرتبط بودیم. من اطلاعات کمی در مورد او دارم، اما یکی از اقدامات مهم برای هر دروازه‌بان جدیدی که وارد می‌کنیم باید این باشد که آنها تا چه اندازه توانمندی توپ را دارند. داده های زیادی در مورد وجود ندارد fbrefاحتمالاً به این دلیل که اسپانیول در حال حاضر در دسته دوم اسپانیا قرار دارد، اما به نظر می رسد او از نظر پاس بلند/متوسط/کوتاه با داوید رایا هماهنگ است. فراتر از آن، چیز بیشتری نمی‌دانم – اما توصیه‌های ایناکی کانا در طول مدت حضورش در اینجا مورد توجه قرار گرفته است، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم.

یکی از شایعات مطرح شده برای خط هافبک، میکل مرینو از رئال سوسیداد بود، بازیکنی که پس از یک دوره حضور در نیوکاسل در اوایل دوران حرفه ای خود، تجربه لیگ برتری داشت. در 28 سالگی (او سال آینده 29 ساله می شود اما تا آن زمان 28 ساله باقی می ماند زیرا این روش کار می کند)، لزوماً با مشخصات سنی خریدهایی که این روزها انجام می دهیم مناسب نیست، اما من این آمار را دیدم و بلافاصله متوجه شدم که چرا میکل آرتتا ممکن است علاقه مند: در فصل 2023–24، مرینو بیشترین دوئل ها را برای مالکیت توپ در لیگ های برتر اروپا با 326 برد.

می توانید تصور کنید که آرتتا در دفترش نشسته است و در حال تماشای تکل و آنتن های مرینو با رها شدن همجنس گرایان است، قبل از اینکه با ادو تماس بگیرد و بگوید: “او را پیش من بیاور”. این نیز منطقی است، او یک پسر نسبتاً بزرگ است (6’2) بنابراین یک تهدید دیگر، و اگر داستان‌هایی در مورد علاقه عربستان به توماس پارتی به نتیجه برسد (انگشتان در هم افتاده)، او می‌تواند به خوبی در این نقش بازی کند و اجازه دهد. برنج دکلان باید در آینده استفاده شود.

در مسیری دیگر، آلبرت سامبی لوکونگا دوباره با انتقال قرضی به سویا پیوند خورده است که برای او اتفاق خوبی خواهد بود، اما تصور می کنم آرسنال فروش را ترجیح می دهد. شاید یک معامله با یک تعهد ممکن است بخشی از مذاکره باشد، و قابل درک است که پیوندهای جعلی با بایرن مونیخ (به دلیل ارتباط قبلی او با وینسنت کمپانی) از بین رفته است.

درست است، این سهم شما برای امروز صبح است. همانطور که گفتم، یک Arsecast کاملاً جدید در زیر موجود است، فردا در اینجا بیشتر است.

https://arseblog.com/2024/06/friday-round-up-academy-decisions-keeper-linked-mikel-merino/ منبع: