جمع بندی پنج شنبه: تیرنی، زینچنکو، عیسی

متأسفانه، من فکر نمی کنم که بازگشت لزوما قریب الوقوع باشد. شاید سورپرایز خوبی داشته باشیم، می‌دانیم که آرتتا چگونه دوست دارد تا جایی که ممکن است اخبار مربوط به مصدومیت را مخفی نگه دارد، اما با توجه به اطلاعات کمی که می‌دانیم، به نظر می‌رسد که هنوز بخش خوبی از دوره بازپروری او باقی مانده است. امیدواریم زمان زیادی نگذرد تا او را دوباره ببینیم، زیرا هر چه به ماه می نزدیک‌تر می‌شویم، بازگشت او تأثیرگذارتر خواهد بود زیرا ما همچنان به دنبال اولین عنوان از سال 2004 هستیم.

این یک هفته آرام بوده است. کمی سکوت بعد از باخت در یک بازی غیرعادی نیست، اما با توجه به شرایط این فصل، کمی غافلگیرکننده است.

شب گذشته مسابقات لیگ برتر برگزار شد که لیدز و منچستریونایتد به تساوی 2-2 رسیدند. یک نتیجه خوب برای ما، حتی اگر لیدز در یک نقطه 2-0 پیش بود. زمزمه کنید، اما به نظر می رسد که یونایتد زیر نظر اریک تن هاگ در مسیر درستی قرار دارد. آنها عادت به برنده شدن دارند و وقتی به جدول نگاه می کنید، حتی با بازی هایی که در دست دارید، نمی توانید بگویید که عنوان فقط یک مسابقه دو اسب است، حتی اگر دو تا از اسب ها کمی جلوتر باشند.

همچنین منصفانه است که به این نکته اشاره کنیم که تیرنی تقریباً در هر فصل مشکلات مصدومیتی داشته است، و ما هنوز شاهد این هستیم که او این بار با مشکل مواجه شده است – بار مشترک باید در این زمینه مفید تلقی شود. و همه چیز می تواند به سرعت در فوتبال تغییر کند. یک بازیکن می‌تواند ضربه‌ای بزند، فرم خود را از دست بدهد، شکل تیم می‌تواند تغییر کند، و با وجود فوتبال زیاد برای بازی در این فصل، این وضعیت می‌تواند تا چند ماه آینده کاملاً متفاوت به نظر برسد.

درست است، فعلا همین است. اطلاعات بیشتری از من فردا، از جمله یک Arsecast کاملاً جدید.

https://arseblog.com/2023/02/thursday-round-up-tierney-zinchenko-jesus/ منبع:

این امر به ناچار منجر به گمانه زنی هایی در مورد کیران تیرنی و آینده او خواهد شد. اگر چیزی در مورد او بدانیم، به این معناست که این به او آسیب می رساند. او می‌خواهد هر دقیقه بازی کند و در حال حاضر بیشتر از آنچه که می‌خواهد روی نیمکت می‌گذرد. تابستان که می‌آید، اگر اوضاع تغییر نکند، می‌توانید تصور کنید که گفت‌وگوی بین او و سرمربی وجود خواهد داشت – و به همان اندازه که او یک رقیب است، فکر نمی‌کنم مایل به گذراندن یک فصل دیگر در این تیم باشد. همین وضعیت

الکساندر زینچنکو به عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه انتخاب شد، جایزه ای که واقعا نمی توانید با آن بحث کنید. ملی پوش اوکراینی به ویژه در پیروزی مقابل منچستریونایتد بسیار هیجان انگیز بود، و اکنون که او گزینه اول در پست دفاع چپ است، کاملا واضح به نظر می رسد.

نکته اینجاست که در تمام مسابقات، تیرنی دقایق بیشتری نسبت به زینچنکو (1142 تا 1090) در اختیار دارد. با این حال، تفاوت در لیگ برتر آشکار است، جایی که 998 به 460 به نفع بازیکن سابق من سیتی است. چیزی که ما الان داریم عمق فوق العاده است. زینچنکو مشکلات مصدومیتی داشته است و ما در زمانی که او در دسترس نیست، یک گزینه کلاس بالا داشتیم. اگر او دوباره مجروح شود، نگرانی کمی در مورد KT خواهید داشت، حتی اگر تفاوت های سبکی آشکاری بین این دو وجود داشته باشد.

با این حال، احساس اصلی من این است که ترجیح زینچنکو، به علاوه این واقعیت که در این فصل مواقعی وجود داشته است که میکل آرتتا تاکهیرو تومیاسو را در پست دفاع چپ ترجیح داده است، حتی زمانی که تیرنی آماده است، نشان می دهد که این چیزی است که در پایان فصل به نتیجه خواهد رسید. فصل سپس این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توانیم از داشتن آن عمق چشمگیر در یک موقعیت کلیدی اطمینان حاصل کنیم؟ داشتن دو بازیکن با کیفیت برای هر پست عالی است، اما بازیکنان باکیفیت همیشه می خواهند بازی کنند و دو نفر به یک و غیره.

گابریل ژسوس پس از مدتی در برزیل به لندن بازگشته است و هیجان زیادی در این مورد وجود دارد زیرا اورتون خارج از خانه بازی بود که ما واقعاً حس کیفیت او را نداشتیم. از زمان مصدومیت او، ما شش بازی در لیگ برتر انجام داده‌ایم که چهار برد، یک تساوی و یک باخت داشته‌ایم. ما خیلی خوب کنار آمدیم، اما هر چه زودتر برگردد بهتر است.

در نهایت، به زنان آرسنال تبریک می گویم که به لطف پیروزی 1-0 شب گذشته مقابل من سیتی، به فینال کونتی کاپ راه یافتند. شما واکنش پیدا خواهید کرد در ارسبلاگ نیوز.

صبح بخیر.

این شاید یک بحث برای یک روز دیگر باشد.