جملات جذاب مدیرعامل فولاد: قیام می کنیم


سرویس خبر شماره: 2008325
22 مارس 1402 در 00:19
458

0نقطه نظر

تمام موفقیت های این باشگاه مدیون بازیکنان خوزستانی است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به تفصیل از شرایط این روزهای تیمش گفت؛ او به نکات جالبی در مورد فولاد اشاره کرد.

جملات جذاب مدیرعامل فولاد: قیام می کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه فوتبال خوزستان یکی از بزرگ ترین باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران که در سال های اخیر افتخارات زیادی کسب کرده، در این فصل شرایط خوبی نداشته است. در ماه های اخیر با توجه به اتفاقات عجیبی که از ابتدای فصل در فولاد رخ داد، شاهد تغییرات مدیریتی در این باشگاه بودیم و بهرام رضاییان یکی از لیدرهای باتجربه فوتبال و همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره مدیریت فدراسیون به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

از این رو برنامه تاپ فوتبال در تماسی با بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد درباره شرایط این تیم صحبت کرد و مسائل مهمی را با او در میان گذاشت. مشروح مصاحبه های رضاییان را در کانال فوتبال در زیر می خوانید:

**دلیل وضعیت نامناسب فولاد؟
همه هواداران و شما برای تیم احترام کامل قائل هستید. فولاد تیمی است که قهرمان لیگ، قهرمان حذفی و قهرمان سوپرجام شده است. یکی از حرفه ای ترین باشگاه های ایران است. متاسفانه این باشگاه درگیر مشکلاتی است که امیدوارم در آینده به شرایط ایده آل برسد.

** دلیل پایان همکاری با مارتینز؟
زمانی که در باشگاه فولاد کار می کردم، مرتب به ورزش می رفتم. او آدم حرفه ای و خوبی بود. جلسات متعددی با او داشتم، تمرینات و مسابقات زیادی را دیدم. احساس کردم تیم در طول 7 ماه حضورش هیچ پیشرفتی نداشته است. من با ایشان صحبت کردم و با توجه به بحث هایی که با هیئت مدیره داشتیم، تصمیم گرفتیم با ایشان همکاری نکنیم و با آقای النامه جلو برویم. با این تغییرات تیم ما از نظر روحی در شرایط بهتری قرار دارد و همدلی تیمی افزایش یافته است و نتایج این را نشان می دهد.

**قرارداد 1.8 میلیون یورویی مارتینز؟
سال اول او و همکارانش 800000 یورو درآمد دارند و سال دوم تقریباً همین مقدار است.

**شکل توافق با سرمربی اسپانیایی؟
با توجه به اینکه 70،80 درصد قرارداد امسال را پرداخت کرده بودیم، تصمیم گرفتیم امسال پرداخت کنیم و از ایران برویم. جلساتی داشتیم و در نهایت اخراج یک طرفه نبود و به گفته دوستان کاهش انجام شد.
در این قسمت محمد میشاقی مجری برنامه از رضاییان پرسید که آیا برای شکایت مارتینز مشکلی پیش نمی آید، او پاسخ داد: خیر رضایت گرفتیم و موافقت کردیم و مشکلی وجود ندارد.

1966707

**قرارداد اصلی عجیب گادوین؟
من می خواهم چند سوال کلی را به شما و هواداران فولاد ارائه کنم. وقت صحبت دارم و دوست ندارم وارد جزئیات شوم. من احساس می کنم بحث در مورد این به فولاد کمک نمی کند. به هر حال باشگاه فولاد اسپانسر است و فولاد از هر لحاظ حمایت شده است. فولاد بر اساس سقف بودجه تعیین شده از سوی سازمان لیگ و درآمدی که دارد، مسئولیت بودجه را بر عهده گرفت.

**از همه می خواهم از فولاد حمایت کنند
من نمی خواهم وارد جزئیات شوم. از شما هواداران و جامعه فوتبال می خواهم از فولاد خوزستان حمایت کنید. فولاد خوزستان از حمایت کارخانه، مسئولان استانی و مردم برخوردار است، شایستگی آن بیشتر از حضور در اینجا سر میز است.

**تیم های ملی ایران سرشار از استعدادهای ناب خوزستانی هستند
شما بهتر از من می دانید که همه تیم های ملی کشورمان سرشار از استعدادهای ناب خوزستانی هستند. ما 5 ملی پوش جوان در تیم بزرگسالان خود داریم. مهم نیست که هر تیمی با چالش ها، فراز و نشیب هایی روبرو است.

**چالش هایی وجود داشته اما فولاد باید دوباره بالا بیاید
در ادامه این گفت و گو محمدحسین میشاقی به نام های زیادی اشاره کرد که در سال های گذشته با فولاد قرارداد بستند و پس از مدت کوتاهی قراردادشان فسخ شد و ضرر هنگفتی به باشگاه تحمیل شد.
رضاییان در پاسخ به این موضوع گفت: اطلاعات شما صحیح و دقیق است. من از زاویه دیگری به این سوال می پردازم. قطعاً امروز فولاد با چالش‌هایی مواجه بود. قصد توجیه هم ندارم. در کنار این سوال می گویم باشگاه فولاد خوزستان با وجود مشکلاتی که برایش پیش آمده، نمادی از فوتبال کشورمان است که می تواند اوج بگیرد و از این نظر نیازمند حمایت هواداران است.

**بعضی وقت ها باید ببازی تا تیم سود کند
هفته گذشته آقای محمدرضا احمدی در یک برنامه زنده اصل ماجرا را گفت. مثلا من هم همین را می گویم. او که با باشگاه قرارداد دو ساله داشت، در دقیقه 87 بازی پیکان وارد زمین شد و در دقیقه 88 همسترینگ خود را کشید و گفت نمی تواند بازی کند! او دیگر بازی نکرد تا اینکه در بازی با نفت آبادان برای دقایقی وارد زمین شد. سرمربی و سازمان ما فکر می کردند که به یک مهاجم نیاز داریم. به هر حال باید به فولاد کمک کنیم. در آن لحظه تصمیم گرفتم که حتی اگر پولش را به طور کامل پرداخت کنیم، بهتر است که او برود. یک جایی می گویند اگر به نفع تیم باشد خوب است.

** علت فسخ بسیاری از قراردادها در سال های اخیر؟
متأسفانه این اتفاق فقط در فولاد نمی افتد، بلکه در بیشتر باشگاه ها اتفاق می افتد. شاید یک باشگاه 20 بازیکن داشته باشد، وقتی سرمربی عوض می شود بگوید باشگاه را نمی خواهد. اتوبوسی پر از بازیکنان می رود و اتوبوسی پر از بازیکنان جدید از راه می رسد. اشراف خوبی داری این به نفع گروهی از افرادی است که از قراردادها سود می برند.

**تمام موفقیت های فولاد با خوزستانی ها بوده است
موفقیت فولاد را در سال های قبل با چه کسانی دیده اید؟ جام ها و عکس های پرافتخار در باشگاه فولاد متعلق به خوزستانی هاست. ایمان مبعلی، ایوب ولی، حسین کعبی، ساسان انصاری و… همه از پایه های فولاد و فرزندان جنوب هستند.

1952174

**برون رفت از شرایط فعلی نیازمند حمایت هواداران است
با جانبازان دلسوز خوزستان مشورت می کنیم; ما در بین نوجوانان و جوانان نامی پیدا کرده ایم و پشتیبان ما هستند. وضعیت امروز باشگاه فولاد خوزستان هواداران را مجبور می کند در این شرایط سخت به فولاد کمک کنند.

**پنجره نقل و انتقالات را با اتصالات خاص باز کنید؟
من با فدراسیون مذاکره کردم. اصلا شبیه به آن نیست. شما باید جو باشگاهی را داشته باشید. مرادیان، فرشید اسماعیلی، آقایی و… طلبکار هستند و باید حق خود را دریافت کنند. من قولی از آقای نورشرق پذیرفتم و قول دادم که انجام شود. قول میدم قبل از عید با این دوستان تسویه حساب کنم.

**قراردادهای عجیب در مدیریت گذشته؟
به گذشته کاری ندارم، دوستان زحمت کشیده اند و انشالله یاد می گیریم. باید کاری کنیم که فولاد در کنار هواداران و مردم خوب خوزستان دوباره رشد کند و او را به روزهای خوب برگردانیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی