جملات ویروسی پیمان یوسفی در توصیف وضعیت نکونام!


سرویس خبر شماره: 2019643
18 مه 1403 در 00:28
12.3 هزار امتیاز خبر|

21نقطه نظر

پیمان یوسفی پس از به ثمر رساندن گل پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن، صحبت های جالبی را مطرح کرد.

جملات ویروسی پیمان یوسفی در توصیف وضعیت نکونام!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در شرایطی موفق شد مقابل ذوب آهن به برتری برسد که در دقیقه 6 از روی ضربه مجید علیاری به گل رسید و در پایان نیمه اول بازنده به رختکن رفت.

اما در دقیقه 64 بازی، ماشاریپوف اولین گل آبی ها را به ثمر رساند و استقلال به تلاش خود ادامه داد تا در نهایت در دقیقه 90 + 4 گوستاوو بلانکو گل برتری آبی ها را به ثمر رساند.

این پیروزی در شرایطی به دست آمد که استقلال در صورت تساوی یا شکست در این دیدار مقام اول را از دست می داد و پرسپولیس با پیروزی مقابل نساجی به قله صعود می کرد.

زمانی که بلانکو گل پیروزی آبی ها را به ثمر رساند، پیمان یوسفی گزارشگر این دیدار جملات جالبی درباره حال و هوای نکونام به زبان آورد که مورد توجه هواداران و رسانه ها قرار گرفت.

یوسفی گفتگوی خود را با خوشحالی سرمربی استقلال آغاز کرد سپس از تغییرات در هدایت این باشگاه و خوشحالی نکونام از برکناری خطیر صحبت کرد.

او گفت: جواد نکونام اکنون بر فراز و روی ابرها راه می رود. گوستاوو بلانکو او را به این شرایط رساند. جواد نکونام که اخیرا خواسته های رهبری اش برآورده شد و به گفته خودش به گفته خودش همه همسو شدند و به خواسته هایش رسید.

یوسفی سپس به شعری از حافظ اشاره کرد و ادامه داد: حالا این یک نمونه از شعر معروف «گل در بیر» و «چی چی بیر کف» و غیره است. همه چیز به سلیقه جواد نکونام است.

مجله اخبار فوتبال داخلی