جمله تاریخی فرهاد مجیدی در مصدومیت کاری دوباره تکرار شد/ کارگردان استقلالی همه جا تعصب خود را نشان می دهد!



فرهاد مجیدی در دوران حضورش در استقلال چالش های زیادی با پرسپولیس داشت. مجیدی که بدون باخت تیمش را قهرمان لیگ کرد در لیگ بیست و یکم جمله ای تاریخی گفت که بعدها خیلی جاها استفاده شد. مجیدی چند بار در طول فصل گفته بود: مقابل اینها نمی بازم! جمله ای که در این فصل از سرمربی سابق استقلال زیاد شنیدیم و در نهایت مجیدی به هیچ تیمی نباخت و استقلال را قهرمان کرد. محمدحسین مهدویان کارگردان سرشناس سینما یکی از هواداران سرسخت استقلال است و علاقه زیادی به این تیم دارد. مهدویان عموماً در همه آثارش علاقه به استقلال را نشان می دهد و از خوانندگی ابایی ندارد.

مهدویان که این روزها مشغول پخش فصل سوم سریال پرطرفدار ذوب کاری از شبکه نمایش خانگی است، بار دیگر علاقه خود را به استقلال در این سریال نشان داد و این بار برای دومین بار از نقل قول تاریخی فرهاد مجیدی استفاده کرد. فصل سوم سریال پرطرفدار ذوب کاری که بازیگران معروفی چون جواد عزتی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، رعنا آزادی ور و … را در خود جای داده است، حول محور دو شخصیت اصلی این سریال و چالش های ملک با بازی جواد عزتی می چرخد. و طلوعی با بازی کامبیز دیرباز مشغول فیلمبرداری هستند. ملک در 3 قسمت پخش شده از فصل سوم این سریال از عبارت مجیدی چندین بار تکرار کرد که به طلوعی نباختم.

مهدویان در جواد کاری 2 (بازگشت) از جواد عزتی در مقابل سید جواد هاشمی از همین عبارت استفاده کرد.

شاید خیلی ها معتقد باشند که این جمله ربطی به فرهاد مجیدی ندارد و نویسنده این سریال به صورت خودجوش این کار را انجام داده است. با این حال نگاهی به تمامی آثار مهدویان نشان می دهد که او چقدر مستقل است و معمولاً ردپای تیم محبوبش در همه فیلم هایش قابل مشاهده است. از این نظر انتخاب این دیالوگ برای عزتی اصلا تصادفی نیست و کارگردان جوان سینمای ایران بار دیگر در فیلم خود علاقه خود را به استقلال نشان داد. مهدویان در فیلم های قبلی اش مثل داستان نیمروز، سرخ خون! روی دیوار نوشت: استقلال خادم پرسپولیس! یا در فیلم لاتاری عکس های فرهاد مجیدی و مرحوم پورحیدری را روی دیوار نشان داد. در مورد نیمروز او تصویر زنده یاد حجازی را به نمایش گذاشت تا نشان دهد چقدر نسبت به تیم محبوبش تعصب دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال