جمله کوتاه عبدالله ویسی علیه لیونل مسی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی لهستان با وجود شکست دو بر صفر مقابل آرژانتین موفق شد به عنوان تیم سوم گروه C به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 راه یابد. این تیم که با مکزیک امتیاز مساوی (4) داشت به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در رده دوم جدول قرار گرفت و با آرژانتین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. در تیمی که لواندوفسکی ستاره اول آن است، این شزنی بود که نقش اصلی را در ارتقای لهستان داشت.

وویچ شزنی علاوه بر مهار دو پنالتی که منجر به تساوی تفاضل گل برای لهستان و صعود این تیم شد، در دو بازی مقابل عربستان و آرژانتین، وویچ شزنی چند مهار دیگر هم انجام داده است. باید دید لهستان با درخشش خود تا کجا می تواند پیشرفت کند. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف فرانسه متقاضی برود و با توجه به احتمال دیدار در ضربات پنالتی می تواند برای پنالتی خود حساب ویژه ای باز کند.

شزنی در بازی مقابل عربستان که با برتری 2-0 لهستان همراه بود، پنالتی سالم الدوساری را مهار کرد و با ریباند آن ضربه بلافاصله راه خود را به سمت دروازه او بست. او امشب در دیدار مقابل آرژانتین که تیمش با نتیجه 2-0 شکست خورد، پنالتی لیونل مسی را در نیمه اول مهار کرد تا تاثیر یک دروازه بان بر موفقیت یک خدمه را درک کند.

لهستان در این جام 2 گل زد و 2 گل خورد و با تفاضل گل صفر صعود کرد. مکزیک نیز 3 گل زد و 2 گل دریافت کرد و با تفاضل یک گل از راهیابی بازماند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که در دو بازی مقابل لهستان دو پنالتی اعلام شد و اگر حتی یکی از آن دو پنالتی گل می شد، معادلات صعود فرق می کرد و آنجا بود که شزنی وارد صحنه شد و نقش سوپرمن را بازی کرد. دو پنالتی را مهار کرد و تیمش را به مرحله بعد رساند.

دروازه بان باتجربه تیم ملی لهستان نقش مهمی در تعیین معادلات صعود از گروه سوم جهانی 2022 داشت.

جمله کوتاه عبدالله ویسی علیه لیونل مسی!

عبدالله ویسی پس از درخشش دروازه بان سابق استقلال خوزستان و در نشست خبری درباره این دروازه بان گفت: دروازه بان خوب بهتر از پدر و مادر خوب است. لهستانی‌ها امشب می‌توانند کلمات ویسی را با طلا بنویسند و بالای سرشان قاب کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856640
10 دسامبر 1401 در 01:45
565 امتیاز خبر

0نقطه نظر

لهستان فهمیده است: یک دروازه بان خوب بهتر از یک پدر و مادر خوب است