جناس توضیح می دهد که چرا ساوتگیت باید در یورو از لیورپول استفاده کند

جرمین جناس توضیح داده است که اگر گرت ساوتگیت بود، کایران تریپیه را کنار می گذاشت و جو گومز را به ترکیب اصلی می آورد.

سه شیرها پیش از بازی آخر گروهی امشب مقابل اسلوونی جواز حضور در مرحله حذفی را تضمین کرده اند، اما عملکرد انگلیس تا کنون در آلمان چندان قانع کننده نبوده است.

ترنت الکساندر-آرنولد پس از شروع هر دو بازی تا کنون از روی نیمکت کنار گذاشته شده است در حالی که گومز هم تیمی او در لیورپول هنوز یک دقیقه بازی نکرده است.

جناس، ملی پوش سابق انگلیس معتقد است شماره 2 ما شایسته شانس خود در تیم است – توضیح می دهد که حضور او می تواند بهترین نتیجه را از کایل واکر در طرف مقابل به ارمغان بیاورد.

“من جو گومز را برای کایران تریپر وارد می کنم.” جناس به BBC Sport (از طریق Rousing The Kop) گفت. فکر می‌کردم وقتی از او خواسته شد که امسال برای لیورپول در دفاع چپ بازی کند، او این کار را خیلی خوب انجام داد، به علاوه او پایگاه محکم‌تری به ما می‌دهد و به کایل واکر اجازه می‌دهد بیشتر جلو بیاید.

بیشتر بخوانید: “عجیب به نظر می رسد” – رابی فاولر نمی تواند رفتار گرت ساوتگیت با ترنت الکساندر-آرنولد را باور کند.

گومز علیرغم اینکه در اکثریت فصل از موقعیت خارج شده بود، کمپین خوبی برای لیورپول داشت.

این بازیکن 27 ساله در ترم گذشته 51 بازی برای قرمزها انجام داد (در تمام رقابت ها) و در حالی که اندی رابرتسون به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، به خوبی جانشین شد.

تطبیق پذیری بازیکن سابق چارلتون یکی از دلایل اصلی انتخاب او توسط ساوت گیت برای مسابقات آلمان است، اما او یک بار دیگر برای دیدار امشب با اسلوونی روی نیمکت باقی مانده است.

ما بر این باوریم که بعید است که او زمان بازی زیادی را برای باقی مانده مسابقات کسب کند، اما ما با نظرات جناس موافق هستیم.

اگر گومز می‌توانست در کنار زمین بازی کند، می‌توانست در کنار جان استونز و مارک گوهی، یک سه دفاعی را در کنار جان استونز و مارک گوهی تشکیل دهد، زمانی که انگلیس توپ را در اختیار داشت که به نوبه خود به واکر اجازه می‌دهد تا بیشتر در زمین پیشرفت کند.

با این حال، به نظر نمی رسد ساوتگیت این را ببیند، بنابراین در حال حاضر باید از روی نیمکت به تماشای بازی ادامه دهد.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot

https://www.empireofthekop.com/2024/06/25/jermaine-jenas-gareth-southgate-liverpool-defender/ منبع: