جنجالی ترین گل جام حذفی آلمان را حذف کرد

گل عجیب و مشکوک ژاپن به اسپانیا، آلمان را از مرحله گروهی جام جهانی حذف کرد.

جنجالی ترین گل جام حذفی آلمان را حذف کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمه اول آخرین بازی های امروز با نتایج مورد انتظار همه به پایان رسید تا برای صعود اسپانیا و آلمان لحظه شماری کنند، اما تنها هشت دقیقه در شروع نیمه اول برای سامورایی آبی کافی بود. دو گل متوالی به ثمر رساند و با قرار دادن آستانه حذف، مانشافت را شکست داد.

گل اول با اشتباه بالده و شوت دیدنی ریتسو دوان که در نیمه دوم وارد زمین شد بدون هیچ حرفی به ثمر رسید اما گل دوم ماجراهای عجیبی داشت و احتمالا مشکوک ترین گل جام جهانی بود.

در لحظاتی که مهاجم ژاپنی در حال شادی و خوشحالی بود، داور به دلیل عبور توپ از بالای تیر دروازه، گل را مردود اعلام کرد تا همه چیز به حالت عادی برگردد، اما لحظاتی بعد ویکتور گومز نشان داد که در حال صحبت با داور ویدیویی است.

عکس نشان می دهد که به نظر می رسد توپ از تیر دروازه عبور کرده است.

به طرز شگفت انگیزی، ژاپن 44 دقیقه از دروازه خود دفاع کرد و در حالی که آلمان با 4 گل کاستاریکا را شکست داد، با آن گل بحث برانگیز آنها به عنوان رهبر گام بعدی را برداشتند.

لحظه ارسال پاس در دهانه دروازه که انگار توپ از بیرون وارد زمین شده است.
ویکتور گومز ابتدا گل ژاپن را تکذیب کرد اما با کمک داور ویدئویی به خط میانی اشاره کرد تا ژاپن از اسپانیا پیش بیفتد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856799
11 دسامبر 1401 در 00:36
67 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بحث برانگیز و عجیب

در دقیقه 53، کائورو میتامو که او هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، توپ را از گوشه دور زمین به سمت دروازه بازکننده تاناکا فرستاد تا با یک حرکت برای دومین بار دروازه خالی سیمون را باز کند.

در حالی که تصاویر تلویزیونی به وضوح عبور توپ از خط دروازه را نشان می داد، داور آفریقای جنوبی در نهایت سوت زد و اعلام کرد که گل از موقعیت امن به ثمر رسیده است.