جنجال بر سر درگیری ستاره های رئال ادامه دارد/ 6 داور VAR از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا برکنار شدند!

اتفاقاتی که در حاشیه و در جریان باخت 1-0 رئال مادرید مقابل والنسیا در یکشنبه شب در هفته سی و پنجم لالیگا اسپانیا و وینسیوس جونیور، بال برزیلی کهکشانی ها، هدف توهین های نژادی جدی قرار گرفت. طرفداران مقابل اعلام کردند که باشگاه رئال مادرید برای رسیدن به نتیجه لازم پرونده را در مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد. فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز به اتفاقات روز یکشنبه فوتبال اسپانیا واکنش نشان داد و گامی مثبت برای پایان دادن به تصمیمات جنجالی برخی داوران لالیگا برداشت.

در این رابطه بخوانید و ببینید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

به گزارش نشریه اسپانیایی “مارکا”؛ خاویر استرادا فرناندز و گونزالس گونزالس دو داور VAR هستند که توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شده اند.

این تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از آن گرفته شد که ایگلسیاس ویانووا در صحنه ای که ریکاردو دی بورگوس، داور مسابقه می خواست از طریق VAR لحظه درگیری بازیکنان دو تیم در پایان بازی را مرور کند، به او نشان نداد. فقط تصاویر از درگیری وینیسیوس جونیور با بازیکنان حریف در صفحه. این نمایش فیلمبرداری کرد و صحنه ای را برای او فراهم نکرد که هوگو دورو، مهاجم اسپانیایی والنسیا، گردن خود را با بازوی خود فشار می دهد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا که عصر یکشنبه اقدام هواداران والنسیا را محکوم کرد، 6 داور VAR (کمک داور ویدیویی) را که با وجود این فناوری، تصمیمات درستی در طول مسابقات لالیگا در این فصل نگرفته اند، اخراج کرد. داوری با ایگلسیاس ویلانووا شروع می شود که در بازی والنسیا و رئال مادرید به عنوان داور VAR عمل می کرد.