جنجال بزرگ برای 2 بازیکن قرضی آبی پوش/ جلسه سرنوشت ساز در باشگاه استقلال و تصمیم مهم!

جنجال بزرگ برای 2 بازیکن قرضی آبی پوش/ جلسه سرنوشت ساز در باشگاه استقلال و تصمیمی مهم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سران باشگاه سایپا درخواست آبی پوشان را پذیرفته اند و قرار است فردا (یکشنبه) نشستی بین سران استقلال و سایپا برگزار شود و استقلالی ها امیدوارند بتوانند از حق خود دفاع کنند و از دو جوان تاثیرگذار خود دفاع کنند. بازیکنان طبق اسنادی که برای لیگ بیست و دوم نگه داشته اند. در صورت امتناع از اسناد مالی پیش بینی شده آبی پوشان و اختلاف نظر با سران سایپا، ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی چاره ای جز بازگشت به سایپا ندارند!

زمانی که سران باشگاه استقلال درگیر جذب بازیکن و تمدید ستاره های فصل آخر خود بودند، چالش جدید نقل و انتقالاتی جدید برای آبی ها به وجود آمد و آن چالش ناشیانه ممکن است منجر به جدایی یکی دو بازیکن جوان از استقلال شود. . برای فصل جدید!

فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال طی روزهایی که مدیران باشگاه روند نقل و انتقالات این باشگاه را دنبال می کنند، موضوع بحث برانگیز رضایت نامه ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی را پیگیری کرده و از سران باشگاه سایپا خواسته اند تا پای میز مذاکره حاضر شوند و ضمن قبولی، بر سر میز مذاکره حاضر شوند. استدلال باشگاه استقلال برای شکایت از سازمان لیگ اجتناب کنید.

ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی به صورت قرضی در قالب تفاهم نامه ای به استقلال آمدند و مهلت دومین قسط قراردادشان در پایان خرداد تعیین شد تا پس از پایان لیگ بیست و یکم و یک فصل این دو بازیکن جوان تیم استقلال هزینه توافق آنها پرداخت می شد. مدیران باشگاه استقلال دو بار در روزهای 8 و 30 خرداد ماه قسط دوم رضایتنامه بازیکن جوانان تیمشان را واریز خواهند کرد اما حساب باشگاه سایپا مسدود و شماره حساب آنها تغییر کرده است که منجر به مفقود شدن پول واریز شده توسط آبی ها شده است. . برگشت داده شود و پرداخت دوم مبلغ انتقال 2 بازیکن جوان نباید به حساب خودروسازان واریز شود.

جنجال بزرگ برای 2 بازیکن قرضی آبی پوش/ جلسه سرنوشت ساز در باشگاه استقلال و تصمیم مهم!

مسئولان حقوقی باشگاه استقلال با جمع آوری اسناد و مدارک در تلاش هستند تا مسئولان سازمان لیگ را به واریز وجه در سررسید و مسدود شدن حساب باشگاه سایپا متقاعد کنند و اعلام کرده اند که حاضر به پرداخت هزینه رضایت نامه هستند. 2 بازیکن جوان در صورت ارائه شماره حساب باشگاه سایپا. .

فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال اعتقاد خاصی به استفاده از بازیکنان جوان داشت و نام ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی را در دوره قبل در لیست خود قرار داد. احمد مددی مدیرعامل وقت آبی ها به دلیل اینکه جلالی و صادقی با باشگاه سایپا قرارداد داشتند و باید ابتدا رضایت نامه آنها از سوی این باشگاه صادر می شد، با سران سایپا پای میز مذاکره رفت. مدیران سایپا به صورت مشروط جدایی جلالی و صادقی را پذیرفتند و قرار شد باشگاه استقلال در چند نوبت رضایت نامه این دو بازیکن جوان را پرداخت کند. آبی ها با تغییر مدیریت مواجه شدند و مصطفی آجورلو جای خود را به احمد مددی داد و مدیرعامل جدید استقلال شرایط جذب و هزینه توافق این دو بازیکن را بررسی کرد.

سایپایی ها پس از عدم دریافت مبلغی از مدیران استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ با استناد به توافق خود با باشگاه استقلال، حضور جلالی و صادقی در استقلال را غیرقانونی اعلام کردند و با توجه به نقض توافق از این پس این موارد دو بازیکن جوان برای سایپا باید به میدان بروند!

فردا دیدار سرنوشت ساز سران استقلال و سایپا