جنجال بزرگ در رختکن چلسی: ستاره آرژانتینی دنبال نشد!


سرویس خبر شماره: 2055265
26 تیر 1403 ساعت 23:39 |
37.2K |

27نقطه نظر

عصبانیت بازیکنان فرانسوی چلسی از انزو فرناندز به خاطر ویدئوی نژادپرستانه و جنجالی در رختکن تیم ملی آرژانتین.

جنجال بزرگ در رختکن چلسی: ستاره آرژانتینی دنبال نشد!

به گزارش “ورزه سه”، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط ARAMC Sport، بازیکنان فرانسوی تیم چلسی انزو فرناندز، هم تیمی آرژانتینی او، به خاطر شادی او پس از فینال کوپا آمریکا که شامل سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه بازیکنان فرانسوی بودآنها عصبانی هستند.

چلسی بازیکنان فرانسوی زیادی از جمله مالو گوستو، لزلی اوگوچوو، کریستوفر انکونکو، وسلی فوفانا، اکسل دساسی و بنوا بدیاکیل دارد. بازیکنان آرژانتین پس از پیروزی در فینال کوپا آمه ریکا مقابل کلمبیا، شعارهای نژادپرستانه ای در مورد اصالت بازیکنان فرانسوی سر دادند که در ویدیوی ضبط شده توسط فرناندز شنیده می شود.

2054846

بازیکنان آلبی سلسته پس از فینال در ویدئویی که فرناندز ضبط کرده بود آهنگی با مضمون زیر خواندند: آنها برای فرانسه بازی می کنند، اما از آنگولا می آیند، مادرش نیجریه ای است، اما در گذرنامه: فرانسوی. بازیکنان فرانسوی چلسی نیز مانند کسی که فیلم این شعارها را ضبط کرده، از هافبک آرژانتینی عصبانی هستند. حتی گفته می شود فوفانا، دیاسی و گوستو از دنبال کردن اکانت اینستاگرام این بازیکن نیز دست کشیدند.

2054847

فدراسیون فوتبال فرانسه نیز به دلیل شعارهای نژادپرستانه بازیکنان آرژانتین به فیفا شکایت کرد. فیفا هنوز به این شکایت پاسخ نداده است، اما انتظار می رود در روزهای آینده جزئیات جدیدی فاش شود.

از سوی دیگر، چلسی علیه این ویدئوی نژادپرستانه و انزو فرناندز تحقیقاتی را آغاز کرده است و به نظر می رسد این بازیکن جریمه های قابل توجهی را در پیش دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی