جنجال تور جهانی تنیس مادرید با نام طارمی!

بعداً یازده رسماً در صفحه اجتماعی خود از این اتفاق ابراز تاسف کرد. در یادداشت آنها آمده است: “ما عمیقاً از اظهار نظر تاسف باری که در مورد تور مادرید انجام شد متأسفیم. یازده هرگز چنین رفتاری را تحمل نخواهند کرد و اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار آن انجام خواهند داد.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

در برنامه تفسیر مسابقه تنیس مادرید، یکی از مفسران به شکلی عجیب از نام مهدی طارمی برای تحلیل خود استفاده کرد.

جنجال تور جهانی تنیس مادرید با نام طارمی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی طارمی در ماه های اخیر بارها در رسانه های مختلف مورد حمله قرار گرفته است. در واقع فشار روی ستاره ایرانی در مورد شبیه سازی در زمین برای گرفتن پنالتی به بالاترین حد خود رسیده است.

تنها همین شنبه نام مهدی طارمی بار دیگر در تور جهانی تنیس مادرید جنجال به پا کرده است. مفسر تلویزیونی برنامه ورزشی یازده در حین پخش و زمانی که می خواست به صداقت فدریکو چینگوتو تنیسور حاضر در مسابقه سلام کند گفت: اینجا تاریسم وجود ندارد.

بلافاصله پس از این اتفاق مدیر ارتباطات باشگاه پورتو به دفاع از مهدی طارمی پرداخت. فرانسیسکو جی مارکز گفت: “یک بار دیگر این برنامه پورتو و بازیکن ما طارمی را مسخره می کند. این آقایان مریض هستند. این مفسران لیسبون اینگونه بدون احترام با کل کشور صحبت می کنند. پورتو و هواداران آنها شایسته احترام هستند. این برنامه نمی تواند به انجام این کارها ادامه دهد و این کارها اصلاً تصادفی نیستند.”


سرویس خبر شماره: 1845203
03 اردیبهشت 1401 @ 12:39 |
26.2K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

شما از مسخره کردن او خسته شده اید.

البته این مفسر بلافاصله سعی کرد حرف خود را به نحوی تصحیح کند و ادامه داد: آنچه من گفتم هرگز با فوتبال و حتی خود طارمی مقایسه نمی شود، مشکلی که می خواهم بر آن تاکید کنم این است که صداقت در این ورزش بسیار بیشتر از فوتبال وجود دارد و آن مدرک غیرقابل انکار.”