جنجال شش هزار نفری پرسپولیس – سپاهان!

با توجه به اینکه نمی توان از ورود هواداران از شهر به ورزشگاه جلوگیری کرد، ورزشگاه آزادی به شکل جالبی تقسیم بندی می شود: حداکثر پنج هزار هوادار پرسپولیس، حداقل یک هزار هوادار سپاهانی. یعنی به جای 10-90 تقسیم 20-80 می شود که با قوانین لیگ برتر ایران تفاوت دارد.

پرسپولیس که پس از پایان بلیت فروشی 5000 نفری با اعتراض شدید هواداران خود مواجه شده بود، در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که مدیرعامل این باشگاه در تلاش برای افزایش ظرفیت ورزشگاه است اما هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده است و در 48 ساعت گذشته تا شروع بازی سایت فروش بلیت هیچ بلیتی برای فروش موجود نیست.


سرویس خبر شماره: 1894805
Mar 18, 1401 @ 1:46 PM
75.9 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

پایان عرضه – ادامه تقاضا؛

هواداران پرسپولیس معتقدند حضور 40 هزار هوادار سپاهانی در ورزشگاه نقش جهان و 30 هزار تماشاگر تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام، تبعیض آشکاری علیه این باشگاه و البته استقلال است و حمایت بیشتری از رقبای سرخ‌رنگ دارد.

دیدار این هفته پرسپولیس و سپاهان احتمالا بار دیگر جنجالی خواهد شد.

جنجال شش هزار نفری پرسپولیس - سپاهان!

این مشکل خشم جمعی از هواداران پرسپولیس را برانگیخت. هوادارانی که خود را شایسته حضور بیشتر در ورزشگاه در این دیدار حساس می دانند و به همین دلیل ممکن است این دیدار بار دیگر محل جنجال و حاشیه بیرون از ورزشگاه باشد. البته تجربیات قبلی نشان می دهد که عموما در ایران اینطور است که هواداران پشت ورزشگاه نمی مانند و اگر هم بمانند بدون بلیط وارد ورزشگاه می شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما امروز صبح اتفاق دیگری افتاد. از اصفهان خبر رسید که باشگاه سپاهان قصد دارد هواداران خود را با 30 اتوبوس به تهران منتقل کند و البته این جدا از هوادارانی است که با خودروهای شخصی به تهران می آیند. یعنی سپاهان حداقل هزار هوادار در تهران خواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فروش 5000 بلیت بازی پرسپولیس – سپاهان در کمتر از یک ساعت و در زمانی انجام شد که بسیاری از هواداران حتی از زمان افتتاح سایت بلیت فروشی خبر نداشتند. این در حالی است که افشین پیروانی دو روز مانده به بلیت فروشی قول داده بود که باشگاه تلاش خواهد کرد تا ظرفیت بیشتری از ورزشگاه آزادی را برای حضور هواداران آزاد کند.