جنجال عجیب قبل از ال کلاسیکو به تاریخ پیوست!/ غیبت عمدی رئیس جمهور مقابل بارسلونا



روزنامه اسپورت کاتالونیا گزارش داد که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برای تماشای بازی امشب کهکشانی ها (یکشنبه) مقابل بارسلونا در هفته بیست و ششم لالیگا حضور نداشت.

به گزارش اسپورت، ظاهرا از زمانی که باشگاه رئال مادرید پرونده اتهام فساد مالی نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا توسط باشگاه رئال مادرید را پیگیری کرد، روابط دو باشگاه تیره شده است. قبل از این اتفاق، پرس و لاپورتا رابطه خوبی با یکدیگر داشتند زیرا در جبهه مشترک برای راه اندازی سوپرلیگ اروپا و جنگ با خاویر تباس، رئیس لالیگا بودند، اما شکایت رئال مادرید از بارسلونا در مورد رشوه دادن. نایب رئیس سابق کمیته داوران، روابط بین طرفین را تغییر داد.

در همین رابطه، نشریه Mondeportivo de Catalunya نوشت که به دنبال شکایت رئال مادرید از بارسلونا در مورد ماجرای ‘نگریرا’، خوان لاپورتا شام سنتی را که معمولاً قبل از ال کلاسیکو برگزار می شد، لغو کرد و این تصمیم از سوی او روی همتای مادریدی اش تأثیر گذاشت. به همین دلیل رئال مادرید در نامه ای رسمی به باشگاه کاتالانی اعلام کرد که مطبوعات در ورزشگاه نیوکمپ حضور نخواهند داشت و به این ترتیب برخلاف مواقع معمول که روسای دو باشگاه با هم بازی را تماشا می کنند. . لاپورتا چهارمین ال کلاسیکو فصل را امشب از سکوی نیوکمپ به تنهایی تماشا خواهد کرد.

فیگو پیراهن رئال را در نوکمپ از دست نداد یا در اولین ال کلاسیکو بعد از همه گیری کرونا حضور داشت. البته در غیاب پرز چند تن از مدیران ارشد رئال امشب در نیوکمپ حضور دارند و از مکانی ممتاز بازی را تماشا خواهند کرد.

در این رابطه:



سرویس اخبار فوتبال خارجی