جنون یونایتد برای حفظ مهمترین ستاره خود

به گزارش دیلی اکسپرس، رشفورد خود مشتاق ماندن در یونایتد است و به زودی این اتفاق می افتد تا به گمانه زنی ها درباره آینده او پایان دهد. روزنامه سان امروز مدعی شد که ملی پوش انگلیسی یونایتد می خواهد شرط پیشنهاد پاری سن ژرمن را زیر پا بگذارد تا به حضورش در منچستر ادامه دهد. تیمی که علاقه زیادی به جذب او نشان داده است.

قرارداد فعلی راشفورد سال آینده به پایان می رسد و صحبت های زیادی در مورد آینده این بازیکن وجود دارد. با این حال، با توجه به اینکه سرمربی هلندی یونایتد علاقه زیادی به ادامه حضور این بازیکن در اولدترافورد دارد، یک قرارداد ایده آل در انتظار راشفورد است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارکوس راشفورد قصد دارد پس از بازگشت منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا به حضور خود در این تیم ادامه دهد. ظاهراً این بازیکن 25 ساله به امضای قراردادی جدید با شیاطین سرخ نزدیک است تا بخشی از پروژه آینده اریک تنهاچ باشد.

مارکوس رشفورد قرار است قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید کند و این بزرگترین قرارداد دوران حرفه ای این بازیکن محسوب می شود.

جنون یونایتد برای حفظ مهمترین ستاره خود


سرویس خبر شماره: 1942147
Jun 15, 1402 @ 22:48
6.3K |

0نقطه نظر

رشفورد قرار است بزرگترین قرارداد دوران حرفه ای خود را امضا کند

او در این فصل بهترین عملکرد حرفه ای خود را داشت و 30 گل برای یونایتد به ثمر رساند تا اولین بازیکن یونایتد پس از رابین ون پرسی (13-2012) باشد که در یک فصل این تعداد گل به ثمر می رساند.

1883766

گفته می شود با توجه به مبلغی که یونایتد برای تمدید با راشفورد در نظر گرفته است، این بزرگترین قرارداد ستاره خط حمله شیاطین سرخ خواهد بود که تنها منتظر تایید سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود. برای ادامه حضورش در تیم تنهاچ.



مجله اخبار فوتبال خارجی