جنگ لفظی گواردیولا با نگهبان کاخ (تصویر)

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از بازی مقابل کریستال پالاس، لحظات خوبی را با دروازه بان سپری کرد.

گوایتا شب گذشته موفق شد چهار سیو انجام دهد، از جمله ضربه والی تماشایی کوین دی بروین که اجازه نداد تیمش دروازه را باز کند. او پیش از این در این بازی که با پیروزی 0-2 پالاس در ورزشگاه اتحاد به پایان رسید، حضور پیدا کرده بود و مقابل شاگردان گواردیولا یک کلین شیت داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از گفتگو، گواردیولا با صحبت های گوایتا شروع به خندیدن کرد و سپس دستانش را تکان داد و به سخنان او پاسخ داد. این روند دقایقی ادامه یافت و در نهایت پس از پایان این گفتگو هر دو بسیار خوشحال و راضی شدند. آنها در آغوش گرفتند و هر کدام به سمت رختکن تیمشان رفتند.

سیتی اکنون تنها چهار امتیاز با لیورپول رده بالای جدول فاصله دارد که در رده دوم قرار دارد و یک بازی کمتر از آن تیم انجام داده است.
گواردیولا پس از سوت پایان به روی دروازه بان همکار خود در کاخ رفت و با لگدی به پشت او زد. پس از آن گوایتا شروع به صحبت جدی با پپ کرد که باعث شد او در جای خود بایستد و به راه خود ادامه ندهد.


سرویس خبر شماره: 1815404 |
24 مارس 1400 @ 11:24 ق.ظ |
3,441 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی شب گذشته در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه سلهرست پارک به مصاف کریستال پالاس رفت و با تساوی 0-0 متوقف شد.
ویسنته گوایتا موفق شد در آن بازی مقابل مهاجمان سیتی کلین شیت کند، هرچند که تیر دروازه او را دو بار نجات داد تا یک امتیاز برای تیمش به دست آورد.