جواد نکونام، توجیه را نمی پسندد. نزدیکان سرمربی استقلال از باشگاه شاکی هستند!



جدیدترین بیانیه باشگاه استقلال باعث خوشحالی سرمربی این تیم شد!

به گزارش خبرروزشی، در جریان لیگ برتر بیست و سوم، یکی از چالش های اصلی علی خطیر و جواد نکونام، مطالب منتشر شده از سوی رسانه های رسمی باشگاه بود. جواد نکونام معتقد بود همه مطالبی که در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال منتشر می شود باید زیر نظر و اطلاع او باشد و اعضای تیم رسانه ای باشگاه قبل از انتشار پست تایید او را بگیرند اما علی خطیر این کار را انجام داد. اصلا چنین دیدگاهی نبود و مدعی شد که رسانه ها این باشگاه تحت مدیریت است و باید زیر نظر او و معاونت رسانه ای استقلال اداره شود.

پیام نکونام به باشگاه; از من حمایت نکن!

جواد نکونام در طول فصل بارها از مطالب منتشر شده در رسانه های رسمی باشگاه گلایه کرد. اولین بار که باشگاه استقلال پس از شکست این تیم مقابل سپاهان به آبی پوشان خسته نباشید گفت و از عملکرد آنها تمجید کرد، جواد نکونام از اینکه چرا باشگاه از این تیم حمایت کرده و می خواهد متن باشگاه را حذف کند گلایه کرد اما رسانه ها بخش این کار را انجام داد. قبول نکردم و این متن در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام باشگاه ماندگار شد. با همه این اوصاف جواد نکونام از طریق مدیر وقت این تیم پیام داد که رسانه های باشگاه دیگر از او حمایت نکنند.

شکایت نکونام از باشگاه; چرا از من حمایت نمیکنی؟

یک بار دیگر و درست زمانی که شایعه شد فرهاد مجیدی پس از قطع همکاری با اتحاد کلبا آلترناتیو جواد نکنام است، سرمربی استقلال این بار از سکوت رسانه های باشگاهی گلایه کرد و دوباره از طریق مدیر تیم پیام داد که چرا؟ آیا باشگاه از او حمایت می کند؟ رسانه رسمی باشگاه نیز با انتشار متنی از رسانه ها خواست تا بازیکنان استقلال را مقابل هم قرار ندهند و به این موضوع اشاره کرد که جواد نکونام با استقلال قرارداد دارد و همچنان سرمربی این تیم است.

اعتراض به بیانیه باشگاه پس از حذف از جام حذفی

اوج اختلاف روزی بود که استقلال در جام حذفی مقابل مس رفسنجان شکست خورد و حذف شد و هواداران به نحوه بازی نکونام در فضای مجازی اعتراض کردند و خواستار اخراج او شدند. ابنبار رسانه رسمی باشگاه استقلال با اعلام حمایت خود از جواد نکونام از هواداران تیم شاکی خواست پس از اولین شکست، موفقیت های استقلال را فراموش نکنند و به حمایت از نکونام و شاگردانش ادامه دهند. اما نکونام از این حمایت خوشش نیامد و در اولین مصاحبه خود به باشگاه حمله کرد که چرا با اولین شکست اظهارنظر می کند؟

خطیر رفت، سامی آمد، دلخوری هنوز هست!

این سوء تفاهم ها تا روز حذف علی خطیر ادامه داشت و با آمدن فرشید سامی که به گفته برخی از هواداران استقلال در کنار شهریاری و سرمربی بود، سومین اردوی کودتای یک شبه علیه علی خطیر بود. او به حدی از حمایت جواد نکونام برخوردار است تا جایی که شایعه شد جواد نکونام به مدیران هلدینگ گفته فرشید سمیعی باید حداقل تا پایان فصل مدیرعامل موقت باشد و حاضر نیست با دیگری همکاری کند. گزینه ای در مورد وضعیت نقل و انتقالات، استقلال باعث دلخوری جواد نکونام شده است.

پیام عزیزان نکونام در باشگاه

به نظر می رسد پس از آن که باشگاه استقلال در تاریخ 14 تیرماه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر نکونام همزمان با مذاکرات با بازیکنان ملی و خارجی در راس این تیم در حال انجام است. لیست مربیان و نتایج به زودی اعلام خواهد شد. به اطلاع هواداران خواهد رسید، یکی از نزدیکان جواد نکونام در تماس با مسئولین حوزه رسانه باشگاه اعلام کرد که جواد نکونام از انتشار این بیانیه و این اظهارات به شدت گلایه کرده است. که این بیانیه باید قبل از انتشار به تایید ایشان می رسید. به نظر می رسد رئیس اداره رسانه باشگاه پاسخ محکمی به نزدیکان نکونام داده و اعلام کرده است که انتشار بیانیه خبری در صلاحیت مدیریت باشگاه است و ربطی به کادر فنی ندارد!

یک تیم رسانه ای هفت نفره؛ اعلامیه استقلال در داخل استقلال!

در فصل قبل یکی از مشکلات اصلی استقلال این بود که جواد نکونام برخلاف تمام تیم های لیگ برتری که فقط یک مدیر رسانه و یک عکاس در روابط عمومی باشگاه فعالیت می کنند، یک تیم رسانه ای هفت نفره دارد. از جمله مدیر رسانه مشاور مدیریت رسانه یک عکاس، یک دستیار عکاس، یک فیلمبردار، یک روزنامه‌نگار، یک هنرمند پوستر و یک طراح گرافیک داشت و در عمل فکر می‌کرد تیم رسانه‌ای او بخشی از تیم چهار نفره رسانه‌ای باشگاه است. معاون ارتباطات و رسانه، مدیر روابط عمومی، خبرنگار و عکاس. این متفاوت است و به طور مستقل کار می کند!

این دو باند همچنان در استقلال به چشم می خورند و حالا در اعتراض به بیانیه این باشگاه که در حمایت از جواد نکونام نوشته شده، بین دو تیم رسانه ای باشگاه و نکونام بحث و جدل در گرفته و به نظر می رسد استقلالی ها قرار است به لقمه گاز بزنند. دوباره همان سوراخ



سرویس داخلی اخبار فوتبال