جوان ترین پشت خط گلزن داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلانویی علاوه بر دعوت از بازیکنان قدیمی و باتجربه به اردوی تیم ملی و اضافه شدن بازیکنانی که اولین حضور خود در لیست را تجربه می کردند، دو جوان را نیز به اردو آورد تا از انگیزه آنها استفاده کند. و انرژی ، در شرایط بازی در کنار ستاره ها باشد و با این تصمیم چشم اندازی به آینده داشت.

اسلامی به خوبی می داند که فعلا باید به فکر کسب تجربه بیشتر در اردوهای تیم ملی باشد و سپس به دنبال بازی ملی باشد و در کنار ستاره هایی مانند مهدی طارمی، سردار آزمون و … باشد. و اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

1835919



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمدحسین اسلامی که یکی از جوانان تازه دعوت شده به اردوی تیم ملی است و قبل از جام جهانی 10 روز با شاگردان کارلوس کی روش تمرین کرده بود، برای دومین بار با ستارگان فوتبال ایران بازی و تمرین می کند. حادثه می تواند برای عملکرد بهتر آن در آینده موثر باشد.

مهاجم جوان ذوب آهن به دنبال کسب تجربه در اردوی تیم ملی است.

جوان ترین پشت خط گلزن داخلی

این مهاجم 22 ساله که در این فصل هر بازی در لیگ برتر انجام داده و به عنوان یکی از بازیکنان باثبات ذوب آهن شناخته می شود، در اسفندماه با شرایط خوب و گلزنی برای تیمش به اردوی تیم ملی اضافه شد و زیر بار رفت. همچنین در تمرین هفته گذشته امیر قلعه نویی با انگیزه فراوان تلاش کرد و سعی کرد خودی نشان دهد.


سرویس خبر شماره: 1897679
آوریل 07, 1402 در 9:58 ق.ظ
689

0نقطه نظر