جوان قرمزها مشتاق به دست آوردن فرصت های بیشتر برای تیم اصلی در نیمه دوم رقابت های لیورپول است

“شگفت انگیز بود،” Frauendorf افزود. این دومین باری بود که از تیم اول دور بودم و رفتن به دبی دوباره برای من تجربه خوبی بود.

همه کادرفنی و بازیکنان در این امر به من کمک کردند و از این سفر و حضور در تیم اصلی بسیار لذت بردم.

فرائندورف در هر دو بازی مقابل آث میلان و لیون در حالی که در خاورمیانه حضور داشت، حضور داشت و در مورد چگونگی حضور در تیم بزرگسالان صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: مهاجم سابق PL از اینکه تیم ها از یک استراتژی نقل و انتقالات لیورپول پیروی نکرده اند که به موفقیت آنفیلد کمک کرده است متعجب است.

https://www.empireofthekop.com/2023/01/12/liverpool-youngster-first-team-opportunities/ منبع:

این بازیکن 19 ساله مقابل دربی کانتی در جام اتحادیه شروع کرد و یکی از جوانان زیادی بود که در آن شب توسط یورگن کلوپ فرصتی به او داده شد.

من واقعا در این باشگاه خوشحالم. من مردم را دوست دارم و دوست دارم اینجا تمرین کنم، بنابراین از بازی در لیورپول واقعا لذت می برم.”

ملکامو فرائندورف توضیح داده است که پس از انجام دومین بازی بزرگسالان خود در ماه نوامبر برای لیورپول، مشتاق به دست آوردن دقایق بیشتر در تیم اصلی در این فصل است.

فرصتی برای تمرین با بازیکنان تیم اصلی و گذراندن مدتی با آنها به من کمک کرد تا بیشتر یاد بگیرم و سپس می‌توانم سعی کنم بخش‌های مختلف بازی‌ام را بهبود بخشم.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

این بازیکن جوان در هفته‌های آینده به دنبال تاثیرگذاری برای تیم زیر 21 سال بری لوتاس خواهد بود، در حالی که هدف بلندمدت او این است که به طور منظم در تیم بزرگسالان پیشرفت کند.

اگر بتوانم این کار را انجام دهم، امیدوارم شانس بیشتری با تیم اصلی داشته باشم.

“سبک بازی برای من خوب است و خوب کار می کند، بنابراین من فقط سعی می کنم هر روز خودم را بهبود بخشم و هدفم بهتر شدن است.

ملی پوش زیر 19 سال آلمان در شب اجمالی از پتانسیل خود را نشان داد و اکنون توضیح داده است که پس از پیوستن از هوفنهایم در سال 2020 در مرسی ساید احساس می کند که در خانه خود است.

این مهاجم چندمنظوره ماه گذشته همچنین بخشی از اردوی تمرینی باشگاه در دبی بود، در حالی که برخی از بازیکنان لیورپول به نمایندگی از کشورهای متبوع خود در جام جهانی قطر حضور داشتند.

“من از پیشرفتم خوشحالم” Frauendorf به Liverpoolfc.com (از طریق لیورپول اکو).