جواهر برزیلی وقتی از او پرسیده شد که آیا به لیورپول می‌پیوندد، پاسخ جالبی داد

به نظر می رسد یک مهاجم برزیلی که لیورپول به او علاقه دارد، در مورد احتمال انتقال به آنفیلد را باز گذاشته است.

ایگور پایشائو در دو فصل گذشته زیر نظر آرنه اسلات در فاینورد بازی کرد و گلوبو اسپورته ادعا کرد که قرمزها او را در تابستان امسال تحت نظر دارند.

در مصاحبه ای با نشریه برزیلی، از این بازیکن 24 ساله مستقیماً پرسیده شد که آیا به LFC می رود یا خیر، که او پاسخ داد: من در شبکه های اجتماعی گوش می دهم و تماشا می کنم. خیلی ها همیشه مرا تگ می کنند و می پرسند: آیا به لیورپول می روی؟ من چیزی نمی دانم، فقط منتظرم.»

او افزود که تصمیم گیری در مورد آینده اش به عهده او نیست و “به همراه عواملم و هیات مدیره ما بهترین مسیر را برای دنبال کردن تصمیم خواهیم گرفت” و همچنین از “شغل استثنایی” سرمربی جدید لیورپول قدردانی کرد. در De Kuip اجرا شد.

بیشتر بخوانید: پرس و جو انجام شد: لیورپول در مورد مهاجم سریع یورو 2024 که فصل گذشته 23 G/A به دست آورد سوال کرد.

بیشتر بخوانید: “یکی از بهترین ها …” – لوئیز دیاز رسانه های کلمبیایی را از نمایش “قابل توجه” متعجب کرد

پایکسائو – که دیروز 24 ساله شد – عمدتاً یک وینگر چپ است که فصل گذشته در 45 بازی برای فاینورد 12 گل به ثمر رساند (Transfermarkt).

همانطور که توسط ارقام FBref مشخص شده است، او می تواند در یک سوم پایانی انگشت شمار باشد. در طول سال گذشته، او در بین 8 درصد از همتایان پوزیشنی خود در اروپا برای گل های غیر پنالتی در 90 دقیقه، 7 درصد برتر برای شوت در هر بازی و 11 درصد برتر برای اقدامات شوت آفرین در هر مسابقه رتبه بندی شده است.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

او تنها وینگر چپی نیست که در حال حاضر به لیورپول در ارتباط است، در میان گزارش هایی مبنی بر درخواست آنتونی گوردون، همراه با علاقه ظاهری به بازیکنانی مانند نیکو ویلیامز و خویچا کوارتسلیا.

هر یک از آنها احتمالاً دارای هزینه انتقال قابل توجهی هستند که می تواند فراتر از بودجه LFC باشد، اگر سایر بخش های تیم (مانند دفاع میانی و هافبک دفاعی) در اولویت قرار گیرند، بنابراین Paixao ممکن است به عنوان یک گزینه جایگزین در صورت وجود سایر بازیکنان چپ در نظر گرفته شود. جایگزین ها بسیار گران هستند.

با قضاوت بر اساس اظهارات این بازیکن 24 ساله، او برای جدایی از فاینورد در را نمی کوبد، اما به نظر می رسد که پیشنهاد مناسب ممکن است او را در جای دیگری جذب کند، و ما سرمربی ای داریم که قبلاً احترام فوق العاده برزیلی را به دست آورده است.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/06/29/igor-paixao-reply-liverpool-transfer-question/ منبع: