جورجیا اچ سی کربی اسمارت: “استتسون بنت به فرصتی برای بازی طولانی مدت در سطح بعدی نیاز دارد”

و او یک تغییر حفاظتی انجام داد و یک پرتاب نخبه انجام داد. او یک دویدن را طراحی کرد. یک مسابقه در خط میانی اجرا کرد که هیچ کس آن را اجرا نمی کند. او برای تاچ داون دوید چون تکلی دارد که در برودریک مانند یک پایان محکم است. [Jones]. وقتی شما یک کوارتربک دارید که می‌تواند محافظت‌ها را انجام دهد و همه چیز را بررسی کند و می‌داند که دفاع چه می‌کند، اما هنوز هم شما را با پاهایش شکست می‌دهد، یک کوارتربک سطح بالا دارید.”

پیش نویس سهام بنت

استتسون بنت یک قهرمان ملی پشت سر هم در سطح فوتبال کالج است، اما مردم تردید دارند که او بتواند در NFL موفق شود. سرمربی او در جورجیا، کربی اسمارت می گوید که باید به بنت فرصت داد تا برای مدت طولانی در سطح بعدی بازی کند.

افرادی که روی بنت می خوابند می گوید هوشمند

اسمارت گفت: «مردم برای مدت طولانی روی استتسون بنت خوابیده اند. او به فرصتی نیاز دارد تا برای مدت طولانی در سطح بعدی بازی کند.

هیچ چیز در زندگی حرفه ای استتسون بنت تاکنون آسان نبوده است. او پس از حضور در جورجیا به یک کالج جوان منتقل شد و در نهایت به بازگشت بازگشت. او در نهایت در سال 2021 زمانی که Bulldogs QB JT Daniels دچار مصدومیت شد، شروع به کار کرد. بنت از زمانی که سلطنت را به دست گرفت، 29-3 پیش رفت و پیاپی قهرمانی ملی را به دست آورد. خوب به نظر می رسد.

اسمارت می‌گوید: «او یک مکس بلیتز را دید و او را شکست داد و برای اولین بار در یکی از بزرگترین بازی‌های بازی که یک ورزشکار خارق‌العاده را می‌گیرد، دوید و می‌دانست چه چیزی در راه است و او را آماده کرد.» گفت.

بنت به عنوان یک انتخاب اواخر دور در درفت NFL 2023 پیش بینی می شود. هر تیمی که او را فراخوانی کند، حداقل می‌داند که یک برنده ثابت در صفوف خود دارد.



https://sportslens.com/news/georgia-hc-kirby-smart-stetson-bennett-needs-an-opportunity-to-play-for-a-long-time-at-the-next-level/ منبع:

– پرش از Bayless (@RealSkipBayless) 10 ژانویه 2023

کربی اسمارت می‌گوید که مردم روی استتسون بنت به عنوان یک NFL QB می‌خوابند. ما الان بحث می کنیم @بدون بحث

استتسون بنت احتمالاً در پایان آوریل راه خود را برای حضور در فهرست NFL پیدا خواهد کرد. با این حال، تردیدهای زیادی در مورد اینکه آیا بنت در رده های حرفه ای قرار خواهد گرفت یا خیر وجود دارد. سرمربی او کربی اسمارت هیچ شکی ندارد که بنت در حال ساخت یک حرفه ای است.