جورجینا: رونالدو هرگز به اتلتیکو مادرید نخواهد رفت

جورجینا رودریگز، همسر رونالدو در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به شایعات تابستانی در مورد انتقال این ستاره به اتلتیکو گفت: هرگز؛ رونالدو برای مدتی حتی به انتقال به اتلتیکو مادرید فکر نمی کرد و همه شایعات دروغ بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1897152
آوریل 03, 1402 در 09:10 ب.ظ
2.2 هزار |

1نقطه نظر

شایعات اشتباه بود

جورجینا رودریگز، همسر رونالدو، در مورد شایعات پیرامون انتقال این بازیکن به اتلتیکو در تابستان گذشته صحبت کرده است.

جورجینا: رونالدو هرگز به اتلتیکو مادرید نخواهد رفت

گمانه زنی های زیادی در مورد این انتقال وجود داشت و باعث واکنش منفی هواداران افراطی اتلتیکو شد. دیگو سیمئونه نیز در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی خود گفت: “او یک اسطوره رئال مادرید است. من هرگز نمی توانم تصور کنم مارتین پالرمو برای ریورپلاته بازی کند یا خوان رومن ریکلمه یا آریل اورتگا برای بوکاجونیورز بازی کند. این اتفاقات بسیار واضح است و هرگز اتفاق نخواهد افتاد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تصمیم رونالدو برای جدایی منچستر یونایتد تابستان گذشته نام این بازیکن در کنار نام بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی به گوش می رسید. ستاره پرتغالی قبل از شروع تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد گفت که دیگر قصد ندارد در اولدترافورد بماند و به دنبال یافتن باشگاه جدیدی برای فصل 2022-23 است.
خورخه مندز، مدیر برنامه های رونالدو، وارد مذاکره با باشگاه هایی شد که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند، اما در نهایت شکست خورد و رونالدو در یونایتد ماند. او در نقل و انتقالات زمستانی 2023 به النصر رفت، یکی از باشگاه هایی که نامش به خصوص در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی بارها مطرح شد، اتلتیکو مادرید بود. شایعه ای که باعث تعجب و حتی عصبانیت بسیاری از طرفداران شد رئال مادرید آورده شده

1834785