جونز پیشنهاد می کند که ستاره LFC ممکن است از آنجا که به دنبال فوتبال معمولی تیم اصلی است، آن را ترک کند

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

دنی وارد، دروازه بان سابق لیورپول، شماره یک فعلی لسترسیتی است که نشان می دهد اگرچه بازیکنان ممکن است گزینه اول در آنفیلد نباشند، اما همچنان می توانند بروند و از حرفه ای موفق در سطح بالا لذت ببرند.

اگرچه در حال حاضر آنها دارایی های آشکار کمتری در این زمینه دارند، اما کلهر دروازه بان پشتیبان می تواند یکی از آنها باشد. این بازیکن 24 ساله هرگز قرمزها را ناامید نکرده است، اما حق دارد باور کند که اکنون آماده است تا فوتبال معمولی تیم اصلی را بازی کند و باعث پیشرفت بسیاری از باشگاه های لیگ برتر شود.

https://www.empireofthekop.com/2023/02/02/jones-liverpool-star-departure/ منبع:

این مرد ایرلندی ثابت کرده است که گزینه پشتیبان فوق العاده ای برای شماره یک شماره یک فعلی آلیسون بکر است و هر زمان که از او خواسته شود تحت تاثیر قرار داده است – از جمله شکست فصل گذشته چلسی در فینال جام اتحادیه در ومبلی.

نیل جونز معتقد است که اگر کائویمهین کلهر در تابستان لیورپول را ترک کند، به نفع همه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مهاجم سابق PL معتقد است که یورگن کلوپ ممکن است در لیورپول راه برود و در مورد اینکه چه کسی جایگزین او خواهد شد

باید دید آینده ایرلندی در کجا قرار دارد – ما مطمئنا امیدواریم که در مرسی ساید باشد.

با این حال، در سن 24 سالگی، مهاجم شوت‌زن اکنون احساس می‌کند که برای بازی‌های منظم در ترکیب اصلی آماده است و می‌تواند به دنبال ترک باشگاه در پایان فصل باشد، علیرغم اینکه تا سال 2026 در آنفیلد قرارداد دارد.

یک قرارداد تابستانی می‌تواند به نفع همه باشد.»

با این حال، ستاره متولد کورک جوان‌تر نمی‌شود و به اندازه کافی خوب است که برای تیم دیگری در لیگ برتر بازی کند.

اگرچه آلیسون یکی از بهترین دروازه بانان جهان است و بسیاری از موفقیت های اخیر ما مدیون بازیکن سابق رم است، شماره 62 ما به طور جدی دروازه بان خوبی است و قبلاً نشان داده است که جانشینی عالی برای برزیل خواهد بود. بین المللی بین چوب.

اگر کلهر بخواهد به دنبال شروعی تازه در جای دیگری باشد، هیچ احساس سختی وجود نخواهد داشت، اما اگر بخواهد آن را ترک کند، تا حدودی ضربه ی بزرگی خواهد بود.

لیورپول به‌طور سنتی در فصل‌های اخیر هنگام فروش بازیکنان حاشیه‌ای خوب عمل می‌کرد، با افرادی مانند نکو ویلیامز، ریان بروستر، دومینیک سولانکه و هری ویلسون، در میان دیگران، که هزینه‌های مناسبی را برای سرمایه‌گذاری مجدد به ارمغان آوردند. روزنامه نگار برای هدف.