جو هوله با یک تلاش دیگر در مورد لنگه ، طلسم وام ناامید کننده ای را به پایان می رساند – Man United News and Transfer News

جو هو هویل و برتون آلبیون دیروز با شکست 3-0 به پیروزی 3 بر صفر به Fleetwood Town ، یک فصل بدبخت را به پایان رساندند.

آبجوها پیش از این از امنیت خود پس از نتایج نیمه هفته مطمئن شده بودند و فصل را در رده بیستم، دو امتیاز بالاتر از امنیت لیگ یک به پایان رساندند.

طرف مقابل 2-0 بعد از 31 دقیقه و در حقیقت به ندرت در بازی بود.

آنها 13 شوت به 15 تیم میزبان داشتند اما فقط موفق شدند سه مورد از آنها را در هدف قرار دهند.

تیم میهمان نیز با داشتن 44 درصد مالکیت توپ کمتری داشت.

هوگیل، بازیکن قرضی منچستریونایتد اخیراً ضعیف بوده است و جای تعجب نداشت که او بار دیگر خود را روی نیمکت دید، در آخرین بازی او برای برتون.

این بازیکن 20 ساله توانست 39 دقیقه از نیمه دوم را به نمایش بگذارد و بیش از آنچه اخیراً بازی کرده بود، درگیر شد و امتیاز 6.8 را در Sofascore به ثمر رساند.

آکادمی یونایتد یک بار دیگر نتوانست هر نوع شلیک به گل را در بازده گلزنی بسیار ضعیف داشته باشد. یک گل در 18 بازی لیگ ، نوعی بازگشت است که هیچ مهاجمی به دنبال آن است.

با این حال، او خود را بیشتر درگیر بازی های آماده سازی کرد زیرا 19 لمس توپ داشت و پنج پاس از هشت پاس خود را تکمیل کرد. یک توپ بلند که او تلاش کرد نیز هدف مورد نظر خود را پیدا کرد.

این جوان همچنان نبرد بدنی لیگ یک را دشوار می کند زیرا او تنها 50 ٪ از دوئل زمینی خود و 40 ٪ از نبردهای هوایی خود را به دست آورد.

او همچنین در اختیار داشتن فقیر بود و در نیمه دوم 7 بار توپ را از دست داد.

هونیل با این وجود از لحاظ دفاعی کمک کرد ، یک ضربه را مسدود کرد و دو ضربه را ساخت.

بازیکن سابق آکادمی ساندرلند اکنون تعطیلات خوبی کسب کرده و به کارینگتون باز می گردد تا توسط کارمندان متحد در پیش فصل ارزیابی شود.

بازگشت به زیر 21 فوتبال به سختی بهترین راه حل است و او به وضوح آماده کمک به تیم اول نیست ، بنابراین وام دیگر به لیگ یک یا لیگ دو ممکن است بهترین گزینه باشد.

این جوان مطمئناً تلاش کرده است اما تجربه فوتبال ارشد در رده سوم انگلیس قطعاً او را در جایگاه خوبی برای آینده قرار خواهد داد.

شاید ، پیدا کردن یک باشگاه وام با تیمی که بهتر از توپ باشد و برای زندگی آنها تلاش نکند ، به پیشرفت مهاجم در دراز مدت کمک خواهد کرد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که Breaking Man United News را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/28/joe-hugill-brings-to-a-close-a-disappointing-loan-spell-with-another-limp-effort-279493/ منبع: