جید ریویر برای اولین بار برای یونایتد در حالی که هیلی لاد در حال مذاکره برای قرارداد است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

اسکینر گفت: “با حضور او در بیرمنگام، من همیشه این ویژگی ها را در او می دیدم.”


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/23/jayde-riviere-set-for-united-debut-whilst-hayley-ladd-in-contract-talks-261636/ منبع:

مارک اسکینر، سرمربی تیم، در آستانه بازی منچستریونایتد مقابل وستهم در اولدترافورد این هفته، به‌روزرسانی‌هایی درباره آینده یک بازیکن کلیدی ارائه کرده است.

جید هفته‌هاست که تمرین می‌کند، او آخرین هفته با تیم تمرین کرد و عالی به نظر می‌رسید. امیدوارم او برای آخر هفته در رقابت باشد.”

ملی پوش ولزی، لد در سال های اخیر یکی از مهره های کلیدی رختکن یونایتد بوده است اما قرارداد او در پایان فصل به پایان می رسد.

یونایتد ساعت 17:30 شنبه در اولدترافورد به مصاف وستهام خواهد رفت.

اگرچه در ماه‌های اخیر تمجیدهای زیادی از بازیکنانی مانند الا تونه و آلسیا روسو صورت گرفته است، اسکینر از هیلی لاد به دلیل عملکرد خوب یونایتد در این فصل استفاده کرد.

با این حال، اسکینر فاش کرده است که مذاکرات برای تلاش برای تضمین آینده او با باشگاه ادامه دارد.

چیزی که همیشه نمی‌بینید مغز تاکتیکی اوست، او یاد می‌گیرد که سعی کند مربی خارج از زمین باشد و فکر می‌کنم در آینده یک مربی عالی خواهد بود.»

من فکر می کنم که ما یک گزینه یک ساله برای هیلی داریم، بنابراین در حال بررسی آن هستیم و همچنین به دنبال مذاکره مجدد با هیلی هستیم.

او بر این باور است که نه تنها در این فصل برای قرمزها درخشیده است، بلکه بعداً در دوران حرفه‌ای خود به یک مربی عالی تبدیل خواهد شد.

در همین حال، این خبر برای لیزا نالسوند و ماریا توریسدوتر که هر دو به دلیل مصدومیت غایب هستند، چندان مثبت نبود.

او به تاثیر او ادامه داد: “من فکر می کنم او در این فصل عالی بوده است. هیلی با افزایش سن پیشرفت می کند و بهتر می شود. او بخش بسیار مهمی از کاری است که ما انجام می‌دهیم، یک پایه محکم برای ساختن ویژگی‌های هجومی‌مان است، اما هیلی همچنین ویژگی‌های زیادی با توپ دارد.”

اسکینر همچنین به‌روزرسانی‌هایی را در مورد چندین بازیکن دیگر ارائه کرد. به نظر می رسد Jayde Riviere اولین بازی خود را برای این باشگاه انجام دهد زیرا اکنون کاملاً آماده است.

ما هنوز آن آپدیت (مصدومات هر دو بازیکن) را نداریم، اما امروز صبح آن را خواهیم داشت. فکر می کنم هر دو بازیکن این آخر هفته را از دست بدهند. بازیکنان در دو روز گذشته تحت مداوا بودند، بنابراین امیدوارم بتوانیم امروز صبح وقتی جلسه پزشکی خود را برگزار کنیم، ببینیم در چه وضعیتی با آنها هستیم.”

او ادامه داد: “وقتی ما در مورد رشد فوتبال زنان صحبت می کنیم – رشد نسل بعدی مربیان زن در این ورزش – فکر می کنم هیلی برای این کار عالی خواهد بود.”