جیمز میلنر در مورد لیورپول که یکی از “بزرگترین پشیمانی” دوران حرفه ای اوست – لیورپول اف سی

«هنوز صددرصد درد دارد. و به همین دلیل رژه بسیار مهم بود.

قرمزها جام را در آنفیلد خالی بردند، در زمانی که همه‌گیری کووید زندگی را به شکلی که ما می‌شناسیم متوقف کرده بود و هواداران نمی‌توانستند در ملاء عام جشن بگیرند.

اما تعجبی ندارد که میلنر و بازیکنان لیورپول از این واقعیت متاسفند که نتوانستند قهرمانی مورد انتظار خود در لیگ برتر را در آن زمان با هواداران جشن بگیرند.

https://www.thisisanfield.com/2022/12/james-milner-on-liverpool-low-that-is-1-of-the-biggest-regrets-of-his-career/ منبع:

هیچ چیز هرگز این دستاورد را از باشگاه، بازیکنان و کادر مربیگری درگیر نمی‌کند، اما میلنر نایب کاپیتان اعتراف کرده است که از شرایطی که در نهایت موفق به کسب آن شدند، “پشیمان است”.

صحبت در مورد جدید باشگاه پادکست ما لیورپول هستیمجیمز میلنر فاش کرد که چگونه یکی از بزرگترین دستاوردهای او در فوتبال به یکی از بزرگترین پشیمانی های او تبدیل شده است.

من همیشه می گویم سقوط با لیدز یکی بود و جشن نگرفتن قهرمانی لیگ با لیورپول یکی دیگر از آنها.

و سپس اولین بازی فصل بعد لیورپول و لیدز بود. لیدز 17 سال در لیگ برتر نبوده بود، لیورپول برای اولین بار پس از مدت ها قهرمان لیگ شده بود، می توانید آن جو را در آن بازی تصور کنید؟ و هیچ کس آنجا نبود.»

او گفت: “من قبلاً یک سوال در مورد بزرگترین پشیمانی یا بدی های شغلی ام داشتم.”

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 22 ژوئیه 2020: جیمز میلنر از لیورپول با قهرمانی در لیگ برتر پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول و چلسی در آنفیلد، با قهرمانی در لیگ برتر جشن گرفت.  این بازی به دلیل قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی دولت بریتانیا در طول همه‌گیری کروناویروس COVID-19 پشت درهای بسته انجام شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

واضح است که این رویای زمانی بود که من به اینجا آمدم تا با لیورپول قهرمان لیگ بشوم. برای انجام آن، با این که هواداران چقدر آن را می خواستند، و نتوانیم با هم باشیم…

و میلنر می‌گوید که علیرغم موفقیت بزرگ، ناتوانی در جشن گرفتن با هواداران باشگاه «هنوز دردناک است».

همانطور که میلنر به آن اشاره می کند، لیورپول تضمین کرد که آنها در اوایل سال جاری با هواداران خود در رژه ای جشن گرفتند که علیرغم اینکه یک روز پس از یک فینال فراموش نشدنی لیگ قهرمانان در پاریس برگزار شد، یک روز واقعاً ویژه برای باشگاه و شهر بود.

وقتی لیورپول در سال 2020 اولین قهرمانی خود در لیگ برتر را به دست آورد، به انتظار 30 ساله خود برای قهرمانی در لیگ برتر پایان داد.

«همه در حال فتح لیگ قهرمانان بودند، اما همه می‌دانستند که ما قهرمانی در لیگ را می‌خواهیم، ​​چند عنوان قهرمانی لیگ را قبلاً کسب کرده بودیم، و چقدر لیگ برتر ادامه داشت و ما هرگز آن را انجام نداده‌ایم.

یورگن کلوپ از آن زمان به رژه امسال به عنوان روزی اشاره کرده است که دست اندرکاران «تا آخر عمر به یاد خواهند آورد».