جیمز میلنر: هوپ لیدز مقابل سیتی خوب بازی می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرسی سعیدیس امروز در بازی سختی در ورزشگاه سنت جیمز در پلی آف نیوکاسل با تنها یک گل نبی کیتا به میدان رفت و با یک بازی دیگر بالاتر از سیتی در صدر جدول قرار گرفت. جیمز میلنر در آستانه بازی لیدز مقابل منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد که لیدز عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند مقابل پپ گواردیولا امتیاز بگیرد.

جیمز میلنر، مدافع باتجربه لیورپول تاکید کرده است که در این مرحله از فصل فقط برد مهم است.

همیشه فشار وجود دارد و وقتی برای تیمی مانند لیورپول بازی می کنید انتظار می رود که در هر بازی پیروز شوید. فشار از رختکن و سرمربی می آید و باید مطمئن شوید که در بالاترین سطح هستید. به همین دلیل و برای آماده شدن برای روزهایی مثل امروز، تمرینات تیمی انجام می شود. درس هایی با منچسترسیتی؟ حتی اگر این تیم مقابل لیدز بازی کند، من این بازی را نخواهم دید. به دلایل واضح، امیدوارم لیدز مقابل سیتی عملکرد خوبی داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822146 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 18:23 |
312 امتیاز خبر|

0نظرات

جیمز گفت: “فکر می‌کنم در لحظات حساس جریان بازی را به خوبی کنترل کردیم، اما شما نمی‌توانید در تمام 90 دقیقه این کار را انجام دهید. اصلاً آسان نبود، اما فکر می‌کنم او در این تست خوب عمل کرد.” میلنر “من سرسخت هستم. ما فکر می کنیم در این بازی خوب دفاع کردیم و کار را برای نیوکاسل سخت کردیم. در این مرحله از فصل همه چیز به نتایج بستگی دارد. ما خوشحالیم که این تیم بزرگ را در لیورپول داریم. همه بازیکنان به یکدیگر نیاز دارند. .