جیمز وایزمن قراردادی دو ساله با پیسرز امضا می کند

فصل گذشته ایندیانا پیسرز با نتیجه 47 بر 35 به پایان رسید. این ششمین در کنفرانس شرق بود و آنها به سختی از حضور در مسابقات دور رفتند. ایندیانا در پلی آف 2024 به فینال کنفرانس راه یافت اما در 4 بازی مغلوب سلتیکس شد. پیسرز همه قصد دارد آن را با همان تیمی که در فصل 2023-2024 داشت، برگرداند.

امروز، آدریان ویناروفسکی از ESPN گزارش داد که پیسرز در حال جذب یک بازیکن آزاد است. جیمز وایزمن، انتخاب سابق لاتاری، قراردادی دو ساله با ایندیانا امضا می کند. مایلز ترنر از مرکز پیسرز شروع می‌کند اما وایزمن می‌تواند یک پشتیبان قوی باشد. این سومین تیم او در فصلی است که چهارمین فصل حرفه ای او در فصل 45-2024 خواهد بود.

جیمز وایزمن، انتخاب سابق لاتاری، قراردادی دو ساله با ایندیانا پیسرز امضا کرد

با انتخاب دوم در درفت NBA 2020، گلدن استیت وریرز جیمز وایزمن را از ممفیس انتخاب کرد. وایزمن که از کالج بیرون آمد، با جراحات دست و پنجه نرم می کرد. او در فصل 20-2019 پس از آسیب دیدگی مچ پا تنها سه بازی برای ببرها انجام داد. حتی با وجود زمان محدود بازی، مرد بزرگ هنوز یک چشم انداز بسیار مورد توجه بود. به همین دلیل گلدن استیت از فرصت استفاده کرد و جیمز وایزمن را درافت کرد. در آن زمان، او دقیقاً همان بازیکنی بود که وریرز به آن نیاز داشت.

با این حال، شانس مصدومیت وحشتناکی وایزمن را در NBA دنبال کرد. او به عنوان یک تازه کار، در 39 بازی برای واریرز بازی کرد و 27 بازی را شروع کرد. وایزمن میانگین (11.5) امتیاز و (5.8) ریباند در هر بازی داشت. پیش از شروع فصل دوم، وایزمن از ناحیه زانو آسیب دید و کل سال را از دست داد. گلدن استیت در سال 2022 فینال NBA را برد و تنها کاری که وایزمن می توانست انجام دهد این بود که از روی نیمکت تماشا کند. در 2022-23، او در آخرین مهلت به دیترویت پیستونز معامله شد. قرارداد تازه کار او در پایان فصل 2023-24 بسته شد و وایزمن در این فصل یک بازیکن آزاد بود. او در نهایت قراردادی دو ساله با ایندیانا پیسرز امضا کرد.

کمپین 2023-24 وایزمن سالم ترین کمپین دوران حرفه ای او بود. این بازیکن 23 ساله در 63 بازی برای پیسرز به میدان رفت و 6 بازی را شروع کرد. او یک پشتیبان برای دیترویت بود و Jalen Duren انتخاب کننده قرعه کشی از مرکز شروع شد. اکنون، ویزمن در ایندیانا است و مرد بزرگ پشتیبان پیسرز پشت مایلز ترنر خواهد بود. او باید به خوبی با پیسرز هماهنگ شود که در کنار گاردهای باهوشی مانند تایرس هالیبرتون، تی جی مک کانل و اندرو نمبهارد بازی می کنند.



https://sportslens.com/news/james-wiseman-is-signing-a-two-year-contract-with-the-indiana-pacers/ منبع: