جیمی از ضربه فولادشهر با ضربه رئیس (فیلم)

در حالی که جیمی جامپ فولادی سعی می کرد به نوعی از مخالفت مسئولان شورای فوتبال برای گرفتن عکس سلفی با شاگردان نکونام فرار کند، مهدی عارفیان که از حضور این هوادار فوتبال به شدت عصبی به نظر می رسید رفتار عجیبی با او داشت و با لگد به او کوبید. او باتوم را به همکارانش در ورزشگاه سپرد تا زمین را ترک کنند. در ویدئوی زیر این حادثه ثبت شده توسط خبرنگار ایمنا را مشاهده می کنید:



مجله اخبار فوتبال داخلی

پس از پایان بازی سپاهان و فولاد، رئیس سازمان مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان رفتار عجیبی با یکی از هواداران فوتبال داشت.

جیمی از ضربه فولادشهر با ضربه رئیس (فیلم)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار سپاهان و فولاد در هفته چهارم لیگ برتر با برتری فولاد در دقایق پایانی به پایان رسید و این دیدار با حضور اهالی فوتبال برگزار شد. یکی از حواشی عجیب این دیدار حضور جیمی جامفای در جریان این مسابقه بود که باعث شد بازی حتی برای دقایقی متوقف شود.


سرویس خبر شماره: 1841493
10 سپتامبر 1401 ساعت 00:50
2.4K |

0نقطه نظر

رفتار عجیب رئیس سازمان مسابقات هیات فوتبال اصفهان;

اما ورود این افراد به پایان نرسید و پس از اعلام پایان بازی توسط داور، عده ای از هواداران فولاد که از نحوه ورودشان به زمین چمن فولادشهر بی اطلاع بودند قصد داشتند با بازیکنان این تیم سلفی بگیرند که یکی از آنها رفتار عجیب مهدی عارفیان، رئیس سازمان مسابقات فوتبال استان اصفهان.