جیمی کاراگر “اخبار فوری” روز ضرب الاجل را با به روز رسانی بزرگ به اشتراک می گذارد

این یک روز آرام برای هواداران لیورپول بود، زیرا ما شاهد تکمیل قراردادهای روز ضرب‌الاجل توسط سایر باشگاه‌ها هستیم، اما جیمی کاراگر برای ارائه برخی اخبار فوری در روز پایانی ژانویه آماده است.

قرمز سابق در حساب توییتر خود نوشت: ‘خبر فوری! لیورپول رویکردی اتخاذ کرده است و در تلاش است تا ملوود را برای تیم زنان LFC بازخرید!’.

هنگامی که باشگاه ملوود را رها کرد تا به مرکز آموزشی AXA برود، به زودی توسط متخصص متولد بوتل و رابی فاولر برای مؤسسات خیریه و آکادمی مربوطه خریداری شد و بنابراین هنوز امکانات موجود برای استفاده به عنوان برتر را دارد. مکان ورزشی

بیشتر بخوانید: لیورپول برای نظارت بر این بازیکن 22 ساله پیشاهنگی فرستاده است اما با رقابت برایتون روبرو است – گزارش

اگر قرار بود تیم زنان مستأجر جدید مکان تاریخی در تاریخ ما شود، روزی برجسته خواهد بود که پیشرفت بازی زنان را نشان می‌دهد و همچنین می‌تواند یک قطعه فیزیکی از تاریخ ما را حفظ کند.

ممکن است برخی به این موضوع اشاره کنند که چرا ما اجازه دادیم سایت فروخته شود تا چند سال بعد دوباره آن را برای تیم بانوان بخریم، اما این بحث دیگری است برای روز دیگری.

اکنون، همه می‌توانیم از این واقعیت لذت ببریم که ملوود در ابتدا توسط کاراگر و فاولر نجات یافت و ممکن است به زودی (در صورت ارائه پیشنهاد مناسب) به تیم زنان داده شود و در آینده بلندمدت به عنوان بخشی از LFC زندگی کند.

شما می توانید به روز رسانی Melwood را از طریق مشاهده کنید @Carra23 در توییتر:

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟



https://www.empireofthekop.com/2023/01/31/carragher-deadline-day-breaking-news/ منبع: