جیمی کاراگر از برچسب قیمت کودی گاکپو “متعجب” شد

بازیکنانی مانند انزو فرناندز، سوفیان امرابات و مویزس کایسدو همگی با این باشگاه در ارتباط بوده‌اند و جالب است که ببینیم در پنجره زمستانی چه اتفاقی می‌افتد.

یکی دیگر از چیزهایی که من را شگفت زده می کند قیمت است، من فکر می کردم کمی گران تر است، به خصوص قیمتی که آنتونی هزینه کرد، مشخصات بازیکن مشابهی، فکر می کنم ممکن است برای لیورپول باشد.

این بازیکن 23 ساله اخیرا با مبلغ اولیه 37 میلیون پوند از PSV به خدمت گرفته شد و او پیراهن شماره 18 را در آنفیلد خواهد پوشید.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

با این حال، خط میانی همچنان یک نگرانی است.

بیشتر بخوانید: جیمی کاراگر ادعا می کند که LFC به خرید هافبک مشابه با یکی از بازیکنان سابق خود نیاز دارد


در این لحظه وقتی به لیورپول نگاه می‌کنید که امشب با الکس اوکسلید چمبرلین در بال چپ بازی می‌کند، این موقعیت او نیست، گزینه‌های روی نیمکت برای لیورپول عالی نیستند. فکر کنم دیاز دو سه ماه دیگه باشه [Diogo] جوتا به این زودی برنمی گردد، بنابراین فکر می کنم خرید فوق العاده ای است.

اگرچه اولویت یورگن کلوپ جذب یک هافبک جدید است، مدافع سابق قرمزها از کاری که باشگاه قدیمی خود انجام داده راضی است.

پس از اینکه دیووک اوریگی و تاکومی مینامینو در تابستان فروخته شدند، لباس آنفیلد بخشی از عمق قدرت خود را از دست داد، اما با آمدن داروین نونز و اکنون کودی گاکپو، قسمت بالای زمین برای آینده قابل پیش‌بینی وضعیت خوبی به نظر می‌رسد. .

جردن هندرسون و تیاگو آلکانتارا در حال حاضر طرف اشتباه 30 نفری هستند در حالی که قرارداد نابی کیتا، الکس اوکسلید چمبرلین و جیمز میلنر در پایان فصل تمام می شود.

اعتقاد بر این است که جود بلینگهام هدف اصلی باشگاه در نقل و انتقالات باشد، اما هر گونه معامله ای با اینترنشنال انگلیس احتمالا در تابستان انجام خواهد شد.

فکر می کنم در حال حاضر نیاز است، به همین دلیل این سوال را از یورگن کلوپ پرسیدم. مدافع سابق لیورپول به Sky Sports (از طریق ایمیل روزانه). «آسیب به [Luiz] دیاز مشکل بزرگی بود، شما به رکورد او در هلند نگاه کنید و باید انتظار چنین اعدادی را داشته باشید، ما می دانیم که اردیویسه استاندارد لیگ برتر نیست و تعداد دفعات بازدید و از دست دادن به آنها وارد شده است.

جیمی کاراگر معتقد است که به خدمت گرفتن کودی گاکپو “نیاز” بود و به تعجب خود از مبلغی که لیورپول برای این بازیکن هلندی پرداخت کرد، اعتراف کرد.

در جریان شکست ما مقابل لستر در جمعه شب، مشخص بود که ما به چهره های تازه ای در میانه پارک نیاز داریم و باید دید که آیا باشگاه در این ماه به بازار خرید هافبک جدید فرو خواهد رفت یا خیر.

بله، شما به فصل بعد نگاه می‌کنید که وقتی دیاز برگردد چه اتفاقی می‌افتد، زیرا او در بال چپ بازی می‌کند، اما آنها می‌توانند در موقعیت‌های مختلف حرکت کنند و اگر فشار بیاورند، احتمالاً یکی از آنها را می‌فروشند اگر نتوانند آن‌ها را جا بدهند. اما من فکر می کنم این تصمیم و امضای خوبی است.»

قهرمانان جام حذفی در بخش هجومی بسیار خوب هستند، اما با مصدومیت های طولانی مدت لوئیز دیاز و دیوگو جوتا، تاکتیکیست آلمانی ما به وضوح احساس می کرد که نیاز به تقویت دارد.

https://www.empireofthekop.com/2023/01/01/carragher-gakpo-price-tag-surprise/ منبع: