جیم شلوسناگل پس از انتقال دراماتیک خود به تگزاس مورد انتقاد قرار گرفت

جیم شلوسناگل با انتقاد طرفداران و رسانه ها به خاطر نحوه انتقالش از تگزاس A&M به تگزاس لانگ هورنز مواجه است.

Schlossnagle با تگزاس A&M خداحافظی کرد

Schlossnagle پس از سه فصل تگزاس A&M را ترک کرد. او Aggies را به دو سری جهانی کالج هدایت کرد و توانست جایگاهی در مسابقات قهرمانی کسب کند.

او در آن سه فصل با تگزاس A&M با نتیجه 135-62 پیش رفت اما هرگز نتوانست نفرین قهرمانی ملی Aggies را بشکند. اگی ها توسط تنسی که با نتیجه 6-5 پیروز شدند حذف شدند.

پس از شکست، Schlossnagle تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است که تگزاس A&M را به غول های بیسبال، Texas Longhorns ترک کند.

Schlossnagle گفت: “اگرچه می دانم که بسیاری از تصمیم من ناراحت خواهند شد، من تصمیم گرفتم که تغییری ایجاد کنم و به یک دوست قدیمی ملحق شوم تا به عنوان مربی بیسبال به حرفه خود ادامه دهم.

دویدن به مسابقات قهرمانی ملی امسال واقعاً فوق‌العاده بود و من خاطرات و دوستی‌های واقعی را که برای یک عمر در آنجا برقرار کرده‌ام لذت خواهم برد.»

دوست دیرینه کسی جز کریس دل کونته نیست. دل کونته سرمربی قدیمی شلوسناگل بود که در آن از سال 2004 تا 2021 مربی شاخ قورباغه ها بود.

جنجال Schlossnagle

طرفداران و رسانه‌های Aggies از اینکه Schlossnagle چگونه انتقال از تگزاس A&M به تگزاس لانگ‌هورنز را ضعیف انجام داده، شوکه شدند.

پس از شکست مقابل تنسی، این بازیکن 53 ساله در پاسخ به سوال خبرنگار ریچارد زین پاسخ داد. Schlossnagle این سوال را “خودخواه” تلقی کرد.

او گفت: “من خانواده ام را ترک کردم تا مربی تگزاس A&M باشم. من کار در تگزاس A&M را انتخاب کردم تا دیگر هرگز شغل دیگری را انتخاب نکنم، و این در ذهن من تغییر نکرده است. بی انصافی است که در مورد چنین چیزی صحبت کنیم.

“می فهمم که باید این سوال را بپرسی، اما من بخش بزرگی از زندگی ام را رها کردم تا بیایم این شغل را بگیرم، و تمام ذره روحم را در این کار ریخته ام، و هر انسی به این کار داده ام. من احتمالا می توانم آن را بدهم. آن را بنویس.»

مربی Longhorns با هوادار Aggies همدردی کرد اما او ادعا می کند که رقابت بین Aggies و Longhorns است که باعث ایجاد بحث می شود.

او گفت: “اگر من تگزاس A&M را به مقصد مدرسه دیگری در یک نقطه دیگر از کشور ترک می کردم، پیامک ها و پیام های جالبی که دیروز دریافت کردم احتمالاً اتفاق نمی افتاد. اما من آن را می فهمم.»

شلوسناگل از آن زمان به دلیل اظهارنظرها و نحوه مدیریت این وضعیت عذرخواهی کرده است.

آینده بلندهای شلوسناگل

تگزاس لانگ هورنز بر این باور است که شلوسناگل آماده انجام یک جهش بزرگ است. بر خلاف تگزاس A&M، Longhorns برنده 56 مسابقات قهرمانی ملی و 47 قهرمانی ملی NCAA شده است.

Schlossnagle کاملاً شهرت دارد. او دو بار به عنوان مربی ملی سال، 10 بار قهرمان مسابقات کنفرانس، 11 بار قهرمان کنفرانس فصل عادی، هشت بار مربی برتر کنفرانس سال و هفت CWS بوده است.

Schlossnagle قبل از شروع فصل جدید در ماه فوریه، زمان برای تنظیم مجدد خواهد داشت.

https://sportslens.com/news/jim-schlossnagle-heavily-criticised-following-his-dramatic-move-to-texas/ منبع: