جیکوبز توضیح می‌دهد که چرا LFC می‌خواهد سریع حرکت کند در تعقیب Mac Allister

این بازیکن 25 ساله در این فصل 12 گل و سه پاس گل در 40 بازی برای تیم ساحلی جنوبی به ثمر رساند (در تمام رقابت‌ها) و ما از این که ببینیم او زیر نظر تاکتیک‌دان آلمانی‌مان فعالیت می‌کند هیجان‌زده هستیم.

مرغ‌های دریایی کمپین فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و فصل آینده مانند ما در لیگ اروپا بازی خواهند کرد، اما واضح است که انتقال به آنفیلد گام بعدی برای بازیکن سابق بوکاجونیورز است.

جیکوبز مدعی شده است که تیم یورگن کلوپ از جذب برنده جام جهانی “اطمینان” دارد زیرا او به دنبال تقویت گزینه های هافبک خود در تابستان امسال است و این بازیکن آرژانتینی اکنون آماده ترک ورزشگاه آمکس است.

اعتقاد بر این است که قرمزها در آستانه جذب ستاره برایتون در انتقالی هستند که گفته می شود 70 میلیون پوند ارزش دارد.اسکای اسپورت).

مک آلیستر به برایتون روشن کرده است که پس از جام جهانی می‌خواهد برود. باشگاه مانعی برای او نخواهد کرد، اما من انتظار دارم که آنها قیمت مناسبی دریافت کنند. آنها موقعیت مک آلیستر را هوشمندانه مدیریت کردند و او را مجبور کردند که درست قبل از جام جهانی تمدید کند و بنابراین از ارزش او محافظت کردند. لیورپول اکنون می‌خواهد به سرعت حرکت کند تا از هر خواستگار دیرهنگامی که قصد ربایش را داشته باشد، جلوگیری کند.

به گفته بن جاکوبز، خبرنگار CBS، لیورپول می‌خواهد قراردادی را برای به خدمت گرفتن الکسیس مک آلیستر به سرعت تکمیل کند تا از “تلاش طرف دیگر برای ربودن” این انتقال جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: لیورپول مذاکرات را برای جذب هافبک با استعداد PL آغاز کرده است. بارسلونا نیز در حال بررسی یک حرکت – گل

معرفی کتاب: عبور از پارک با استیو مک ماهون و کوین شیدی 🔴🤝🔵

ما در این فصل برای بازیکنی با کیفیت او در میانه پارک فریاد می زدیم و معرفی او می تواند به ما کمک کند که فصل آینده دوباره در هر چهار جبهه رقابت کنیم.

لیورپول مطمئن است که الکسیس مک آلیستر را از برایتون به ارمغان خواهد آورد. جیکوبز گفت آفساید گرفتار شد. «مذاکرات بسیار پیشرفته هستند. با توجه به اینکه لیورپول برای تابستان امسال برنامه مشخص و محکمی دارد و همیشه دوست دارد کار خود را زودتر انجام دهد، تعجبی ندارد.

روبرتو دزربی، سرمربی برایتون اعتراف کرد که مک آلیستر آخرین بازی خود را برای این باشگاه در روز یکشنبه انجام داده است و اکنون به نظر می رسد که ما فقط یک هافبک پویا را با پیراهن قرمز ببینیم.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/30/jacobs-liverpool-mac-allister-pursuit/ منبع: